ASAM PEDAS AYAM NOXXA

Seri Kandi Tanah Jauhar
1

Assalamualaikum...


DALAM pada malas nak memasak semalam,  terjadi jugaklah Asam Pedas Ayam Noxxa ni.  Gara-gara nampak Farahain ZFA post masak kari ayam guna noxxa tu,  teringatlah pulak dah lama tak masak guna periuk noxxa sebab sekarang suka masak sikit-sikit.  Malas pulak masak sikit nak guna periuk beso,  hehehe. 

Disebabkan stok cili kisar dah tak ada,  maka semalamlah baru siapkan stok cili kisar yang baru.  Itupun dapat buat sikit aje sebab bawang besar tinggah dua biji,  hahaha.  Sekarang sudah habis maknanya esok adalah alasan supaya tak yah masak,  kahhh! Ni kalau Pak Inche perasan bawang habis,  mau sekarung dia beli,  huwa huwa huwa. 

Ialah,  dah dua orang komplen Sk asyik puji diri sendiri masak sedap sebab tu Iman gems..  Tak pernah puji pulak ER yang selalu belanja makan di luar dan beli barang dapur.  Hahahah..  Perlukah Sk nyatakan setiap kali ER belanja barang rumah,  takut nanti ada yang meluat pulak macam laki dia saja yang bagus..  Kui kui.  

Eh,  tadi nak cerita pasal Asam Pedas Ayam kan?  Terlari pulak topiknya..  Haha. Ampunnnn... 

Post a Comment

1Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Rindunya pada Noxxa ku huhuhuhu...
    Zaman sekarang tak boleh cakap dan puji Laki depan-depan umum, esok lusa kang kena kebas hahahahaha...

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!