SDS PROMO OKTOBER 2018

Seri Kandi Tanah Jauhar
2
Assalamualaikum …

Hi..



BERITA BAIK buat penggemar dan pengunjung Café SDS.
Setiap hari Isnin, mulai 1 Oktober 2018 sehingga 29 Oktober 2018 anda berpeluang menikmati Black Coffee, Latte dan Cappucino di Café SDS dengan harga RM1.99 sahaja sempena Hari Kopi Sedunia.
Promosi tersebut hanya berlangsung sepanjang Oktober dengan setiap pembelian hidangan utama dan makan di café sahaja dan tidak sah untuk dibawa pulang.

ISNIN SAHAJA TAU!
Selasa, Rabu, Khamis, Jumaat, Sabtu, Ahad tak boleh..
Jadi.. hari ini Isnin kan, jom!



Selain itu, sempena Hari Kanak-kanak, anda boleh mendapatkan potongan harga bagi kek dengan berat 2 Kg dan 3 Kg. Pesanan hendaklah dibuat 7 hari sebelum mengambil tempahan.
Murah sangat harga yang ditawarkan jadi bagi ibu bapa yang merancang mengadakan sambutan hari lahir anak-anak, apa kata jika anda menempahnya di Café SDS yang terkenal dengan kek yang bukan sahaja cantic dan comel ia tentunya sedap.


Paling best sekali tentunya Promosi Twin Win Pound yang menawarkan  Pandan Chiffon Cake, Walnut Butter Cake dan Choco Chip Pound Cake di mana anda boleh memilih mana-mana dua dengan hanya RM12.50 sahaja.


Makkkk! Ali dah jadi ghost laaaaaa..

Pastinya lebih banyak keistimewaan menanti jika anda berkunjung ke Café SDS pada bulan ini.


Untuk maklumat lanjut, klik link berikut



Tags

Post a Comment

2Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!