MEE REBUS HJ WAHID

Assalamualaikum...


PANJANG umur mee rebus ni sebab baru jer sembang dengan team JDT Blogger pasal mee rebus sedap tetiba Encik Rizar ajak makan di sini. 

Sebenarnya beberapa minggu lepas ER terlibat dengan perlawanan bola sepak jadi kami ke Plaza Angsana mencari stoking bola baru. (tu pun sebab dah pergi tiga mall semua tak ada stoking bola mengikut spesifikasi yang dikehendaki 😂

 Malangnya di Plaza Angsana pun tak jumpa stokingnya.  Lepas tu dia kata,  lama tak makan mee rebus. Sk ni memang tak berapa sangat dengan mee rebus tapi macam malas nak fikir apa nak makan.  Kalau tak makan lagilah bosan kan ngadap orang makan,  jadi Sk pun minta mee rebus jugaklah,  senang cerita
😁😁😁

Tapi kecewa jugaklah sebab kuah mee rebus ni macam hambar tak ada rasa masin,  manis lagilah tak ada.  Cili hijaunya pun tawar dan tak pedas langsung.  Keropok pun tak banyak,  nasib ada telur rebus, sedap sikitlah kat situ. 
Memang sangat mengecewakanlah.  
Mungkin lain kali kena makan mee rebus dekat SINI pulak laaaa...

Tungguuuuu


3 comments:

  1. itu lah..ain & sis lin pun cakap mee rebus hj wahid da tak macam dulu..tak pernah rasa yang ni, biasa kawan yang makan..kita tengok aje sebab tak minat..

    ReplyDelete
  2. Kannn...lepas ni KENA cuba juga kak makan di SITU tuuu..nak tengok plak respon dari Puan Seri macam mana rasanya hehehe..
    Harga tu masih sama ke Kak ?

    ReplyDelete
  3. Lamaaa takk jejak angsana walaupun sejengkal je dari rumah.hahahhaa...

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih