PELAKON KEKASIH PAKSA RELA 2

Seri Kandi Tanah Jauhar
4

Assalamualaikum...


TENTU ramai antara pembaca Alam Sari di Tanah Jauhar ini yang meminati drama bersiri slot Akasia 'Kekasih Paksa Rela'.  
Sk juga antara peminat drama ini sehingga Rendang Nasib kini menjadi antara masakan kegemaran Sk disebabkan pengaruh dari watak heronya Remy Ishak. 

Anda tentu teruja jika ada 'Kekasih Paksa Rela 2' kan?  Drama ini dikatakan sekuel kepada siri pertamanya tetapi jika anda masih mengharapkan Remy Ishak,  Intan Najuwa dan Ain Edruce sebagai watak utamanya maka lebih baik anda lupakan sahaja. 


Haaaa..  Inilah pelakon-pelakon Kekasih Paksa Rela 2 yang menjanjikan lakonan lebih hebat dan mengancam serta mohon dikecam..  Hahaha. Bila tayangannya Sk kurang pasti itu kena tunggu kata putus dari penerbitnya dahulu..  Huwa huwa huwa. 

Okeylah,  Sk gurau aje. 
Ini adalah antara lokasi yang team Media/Blogger/Influencer singgah semasa berada di Pulau Belitung atau dikenali sebagai Pulau Laskar Pelangi. Cerita lebih lanjut tentang pulau yang terletak di antara Pulau Sumatera,  Kalimantan dan Sulawesi ini akan Sk ceritakan kemudian nanti. 

Tapi,  jika ada yang nak bertanya dulu mengenai pakej ini, bolehlah whatsapp/hubungi :

Faizun +65 8531 3381 atau 
Email admin@mtngetaways.com 
Follow IG @mtngetaways atau
Website: 
https://www.mtngetaways.com 



Post a Comment

4Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Ingatkan betul la tadi ada siri ke dua...SA pun dah terjebak dengan citer ni..cuba cari kat tonton tapi tak banyak siri yang boleh tengok..paling geram part mak ngan ayah tiri dia tu..memang menyakitkan hati...tak sangka diorang berlakon kat pulau belitung..cantik pulau ni

    ReplyDelete
  2. hahahahahhaaa.... pengsan pak inche tengok mak inche berlakon ...hahahhaa..

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!