5 comments:

  1. Eeee,, ngeri betul nengoknya.. 😱😱😱😱

    ReplyDelete
  2. Macam- macam la sekarang ni kan..SA memang takde la nak cuba walaupun viral...

    ReplyDelete
  3. nampak gak kat FB pos ni..hahaha..pandai diorang psiko netizen dengan gambar ngeri camtu

    ReplyDelete
  4. aduii..ngeri betullah tengok...hahahaha

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih