MENANG KATEGORI BERITA SUKAN TERBAIK ANUGERAH MEDIA JOHOR

Seri Kandi Tanah Jauhar
8
Assalamualaikum…

TELAH beberapa tahun kami mengidam Pak Inche membawa pulang wang besar dalam Anugerah Media Johor (AMJ). Sejak AMJ ni diperkenalkan, dua kali juga Pak Inche bawa balik anugerah tetapi sejak beberapa tahun ni tak ada rezeki barangkali. Dan Alhamdulillah, kelmarin.. laporan beliau yang bertajuk  'Kontinjen Johor Usah Terjebak Doping' telah dipilih memenangi Anugerah Berita Sukan Terbaik AMJ.


Bila terdengar sahaja suaranya ceria memanggil Sk ketika menutup pintu rumah, Sk dapat mengagak kemenangan sudah berada dalam genggaman. Sebetulnya, keesokan harinya tu beliau perlu ke Kuala Lumpur atas urusan kerja namun bertegas untuk menghadiri malam anugerah ini. Sk dah faham benar la tentang Pak Inche ni yang memang komited apabila berhadapan dengan sesuatu yang penting lebih-lebih lagi apabila dua laporannya terpilih memasuki saringan ke peringkat akhir AMJ.


Jangan terkejut pulak ya tengok gaya Pak Inche kita tayang vulu dada, hahahahahah. Yang sebenarnya AMJ kali ini tetiba ada tema retro pulak dahhhh. Tu nasib baik dia tak sarung rambut pelesu , hahaha.
Kalau dulu-dulu berhabis jugak wang demi nak mengikut tema, la ni dah tua, ada reti malu sikit kot, muahahaha. Jadi, pakai jer seadanya, memang tak ada beli baru cuma gaya jer tukar.


Bersama Menteri Besar Johor, Dato' Haji Osman Sapian dan rakannya Bad.
Tahniah kepada En Bad yang mendapat kemenangan berganda termasuk laporan dalam akhbar Bahasa Inggeris. Anda memang hebat!

Post a Comment

8Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Tahniah...berbaloi - baloi usaha bila dapat pengiktirafan kan...

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...tahniah pak inche!

    ReplyDelete
  3. Perghhh berbuluuu kita tengokkk hahahahahaha....
    Tahniah Pak Inche!!! Kami undi Pak Inche hahahahaha

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah tahniah!
    Wah makan besarlah SK sekeluarga dapat uang berkoyan hihi

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah tahniah. kami tumpang gembira ^_^

    ReplyDelete
  6. Ainnn dokk bayangg cmner le gaya pak inche balik rumahhh dengan muka ceriaa disambut mak inche dan anak comelnya si iman. Hahahhahahha.. Tahniah pak inche.. 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

    ReplyDelete

  7. yang suka main game merapat yukkkk
    disini kita tersedia berbagai macem game online ya ,info add aj lgsg
    >>>fansbetting<<<BBM : 5EE80AFE ^o^
    WA @ +855 963 156 245
    line @ fansbetting
    atau klik link di bawa ini
    www.fansbetting.co
    salam dari cs fansbetting tq...

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!