SIAPA SITI JAMUMALL?

Seri Kandi Tanah Jauhar
7
Assalamualaikum…


SITI SURIANI atau lebih dikenali sebagai Siti Jamumall 
suatu ketika dulu pernah digelar sebagai Siti Pok Pek kerana kepetahannya bercakap apabila mempromosikan sesuatu produk. Sebenarnya, ramai yang bertanyakan Sk tentang siapa Siti Jamumall ini. Siti Jamumall merupakan promoter bagi pelbagai produk yang mana beliau membangunkan bisnesnya sendiri secara online melalui fb live sejak tahun 2016. Masa tu, Siti ni baru Tingkatan 5 tau.. dan dengan fb live nya itulah Siti meraih pendapatan lumayan dan dapat membantu keluarganya.

Suka tengok fb live Siti ni sebab ia tidak dibuat-buat sebab kadang ada jugak Sk jumpa yang mengada-ngada atau jenis cakap tak senonoh. Tapi, Siti ni gayanya natural, kita nak tengok pun macam seronok gitu.

Kisah Siti boleh dibaca di SINI

Jom follow

Tags

Post a Comment

7Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. kite yg bukan kaki shopping ni tak kenal dia. tp sejak wedding dia ni viral dapat tajaan sampai 500k terus search siapakah gadis bertuah ni.. haha

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum seri...mekacih share cite gadis ni...

    ReplyDelete
  3. Siapa itu Sis Lin ?
    Sila baca di sini www.sislin76.com

    Muehehehehehehe....

    ReplyDelete
  4. baru kenal jele sebab ramai dok share pasal dia ni..
    rezekii tuhan nak kasi =)

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!