TIBA MASANYA HENDAK BERANGKAT

Seri Kandi Tanah Jauhar
10
Assalamualaikum...


AKHIRNYA detik yang ditunggu tiba juga. 
Keringkan hati melepaskan Iman berangkat menuntut ilmu.  Menitis juga airmata Iman semasa melepasi simpang lorong rumah kami.  Tahan Sk.. Tahan...


Singgah bersarapan di McD Skudai selepas menghantar kereta Pak Inche untuk selenggaraan rutin.  Sausage Muffin dan Teh Tarik untuk Iman dan Pak Inche serta Scramble Egg Sandwich dan secangkir kopi untuk Sk.  Melepasi Kulai Sk dah tertidur. Kopi pun dah tak lut, kah kah kah! 

Oh ya. . Sekarang baru nak melepasi persimpangan Tangkak. 

Babai Johor! 

Post a Comment

10Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. semoga selamat dalam perjalanan pergi dan balik kak seri.. cian iman jauh dari family.. demi menuntut ilmu kan.. tabahkan hati ye iman..

    ReplyDelete
  2. alahaiii..teringattt arwah ibu dulu masa mengahantar ain.... ibu sampai demam kot....nangis je.. ain pon nanges sama sebab homesick. hahahhaa..

    ReplyDelete
  3. mesti sayu hati kan kak.. huhu.. kalau saya dah drama dah.. haha.. hati tisu betul! semoga iman berjaya capai cita-cita ya nak..

    ReplyDelete
  4. Semoga segalanya berjalan lancar..tak tau la SA kalau tiba time Dania nanti...huwaaaaa dah la anak sorang je...

    ReplyDelete
  5. Good luck untuk Iman.. dan SK bertabahlah ya. pernah rasa. hari2 nanges masa tu masuk asrama tingkatan 4... tapi manisnya kenangan itu!

    ReplyDelete
  6. Selamat melanjutkan pelajaran Iman..
    Jaga diri, jangan lupa solat ya ...

    ReplyDelete
  7. Selamat berangkat meninggalkan JDT

    ReplyDelete
  8. selamat keluar ke dunia yang baru iman!

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!