SAMBAL NASI LEMAK PALING POWER - Alam Sari Di Tanah Jauhar

SAMBAL NASI LEMAK PALING POWER

Assalamualaikum...


DARI sepanjang perjalanan balik tadi terfikir,  alangkah bestnya kalau malam ni pekena Nasi Lemak Kayu Keramat yang Pernah Sk cerita banyak kali dalam blog ini.  Tapi,  bila Pak Inche balik,  dia kata nak makan mee..  mee..  gitu.  Tak nak makan nasi.  

Tapi..  Dah namanya kalau rezeki tak ke mana,  kan..  Masa keluar nak makan mee yang entah di mana tu,  Pak Inche kata,  makan nasi lemak pun sedap juge. Pucuk dicita ulam mendatang,  rezeki Sk malam ni,  Nasi Lemak berlaukkan Sambal Sotong Kembang.  Pedas pulak cili bos malam ni tapi yang penting, powerrrr!!! 



5 comments:

  1. Alhamdulillah, kalau dah rezeki tak ke mana. Dapat jua makan akhirnya hihi :D

    ReplyDelete
  2. Kita suka sambal nasi lemak pedas-pedas...tapi kalau sambal kat rumah tak suka pedas plak hahahaha

    ReplyDelete
  3. malam tadi baru lepas makan nasi lemak anggerik

    ReplyDelete
  4. sambal sotong aduh sedap. tapi kalau pedas tak boleh makan. tak tahan.

    ReplyDelete
  5. Permisi Ya Admin Numpang Promo | www.fanspoker.com | Agen Poker Online Di Indonesia |Player vs Player NO ROBOT!!! |
    Kesempatan Menang Lebih Besar,
    || WA : +855964283802 || LINE : +855964283802

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih