MAKAN SIMPLE-SIMPLE DI SENIBONG BAY

Seri Kandi Tanah Jauhar
13
Assalamualaikum...

ALHAMDULILLAH.. syukur kepada yang Maha Esa kerana mengizinkan Sk dan Pak Inche menyambut ulangtahun perkahwinan yang ke dua puluh. Macam tak percaya dah dua puluh tahun kahwin ni kami dah macam baru  kahwin dulu, kembali berdua ke sana ke sini. Begitulah roda kehidupan, kan. Semoga kami akan terus bersama sehingga ke akhir hayat kami dan bertemu kembali di syurga yang kekal abadi.

Makan di Senibong Bay malam tadi bukanlah sempena ulangtahun pun. Kebetulan Iman balik dan dia ada menyebut nak makan Chicken Lemon. Hurmm, kita faham-faham sajalah bayangan dia tu, kan. Ada lima tempat sahaja kemungkinan yang kami akan pergi untuk menikmati Chicken Lemon iaitu di Lobster Besar, Ong Shun, Yeo Sekeluarga, Jade atau Senibong Bay. Jade dan Lobster Besar memang dah lama tak pergi. Ong Shun kami dah black list, jadi pilihannya sama ada Yeo atau Senibong. Pak Inche pilih Senibong Bay. Iman suka, bonda setuju saja.
Dalam gambar tu, Shark Fin Soup, beli satu portion saja kongsi tiga orang, hihi.

Favourite Pak Inche, Kangkung Goreng Belacan.
Memang sedap cuma kangkungnya kurus-kurus dan batangnya dipotong panjang-panjang beno sampai nak teradak tekak dibuatnya, hahaha.

Salted Egg Squid, macam biasa tak pernah tak sedap tapi Sk perasan tak tebal macam selalu sotongnya. Macam dikecikkan potionnya gitu. Hurmmm.. nasiblah sedap.

Ni lagilah… baby sotong goreng madu, sikit betul dalam pinggan tu kan, bawang dengan timun aje lebih. Punnnnn.. nasib baiklah sedap.

Sedih tak, datang nak makan chicken lemon, tapi chicken lemonnya tak ada. Rasa nak cancel semua. Suruh Iman pilih nak ganti dengan apa, pandai pulak dia pilih Chicken Boxing ni, rasa macam Ayam Korea, hahaha. Satu pinggan ada 6 ketul jer, tak cukupppppppp, huwaaaa. Nak order lagi karang menunggu pulak.

Udang Butter yang memang sedap, 9 ekor sepinggan tu puaslah makan bertiga, huhuhu.
Kenapa Sk kata makan simple? Sebab tak ada kuah dan tak ada ikan, sebab kalau ambil ikan selalu tak habis, huwa huwa huwa. Semalam, licinnnnnnnnnn semua, hahaha.

Burpppp! Alhamdulillah.. syukurrrr

Post a Comment

13Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Waalaikumussalam. Alhamdulillah. Tahniah. Selamat ulangtahun perkahwinan 😁

    ReplyDelete
  2. Ada sekali tu kita sebenarnya nak ajak Suami makan sini, tapi sampai simpang dia tu, terbabas sampai ke depan, nak pusing kereta dah penuh belakang ermm...tu yang TERmakan di 6corner tu kedai kawan kita hahahahhaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh, haaa.. memang kalau masuk situ berderet kete kat belakang, kan

      Delete
  3. Waalaikumussalam...happy anniversary !

    ReplyDelete
  4. kita nampak air coke samar2 kat belakang tu....aduuu sedapnya air coke...hahahahah tiberrr

    ReplyDelete
  5. Semuanya nampak sedap. Udang butter tu mengiurkan betul la haha

    ReplyDelete
  6. Join yuk di chanelku yang seger...
    banyak film terbaru yang memanjakan mata loh...

    STREAMING NONTON BOKEP GRATIS ..!!
    Kumpulan BOKEP Terlengkap Terbaru Terpopuler & Ter-Update By SUKABOKEP

    SUKABOKEP

    BOKEP INDO NGENTOT ASIK

    BOKEP BARAT NGENTOT MANTAP

    BOKEP JEPANG NGENTOT NIKMAT

    BOKEP KOREA NGENTOT PUAS

    FILM SEMI NGENTOT SERU

    SKANDAL ARTIS, MODEL, SELEBGRAM TERBARU 2020

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!