MAKAN WESTERN WAKTU LUNCH

Seri Kandi Tanah Jauhar
9

 Assalamualaikum...


FEFEELING omputehlah kunun apabila kami memilih untuk makan di Restoran Astons ketika ke Paradigm Mall. Macam biasalah hujung minggu, tak boleh duduk diam, ada saja yang nak dicari oleh tiga beranak ni, hahaha. Pak Inche kata, Astons ada buat harga promosi tapi jom kita tengok dulu, kalau betul murah baru kita makan situ tapi kalau tak kita makan kedai mamak jer, hahaha.


Rupa-rupanya Astons sedang memberi potongan harga bagi setiap hidangan steak akan mendapat potongan 50%. Setiap steak tu harga asalnya tak silap Sk la dalam RM46 macam tu, tapi tinggal RM23. Sk tanya balik, u bagi saiz asalkan, u tak kecikkan saiz, kan. Staf dia cepat-cepat geleng kepala menafikan, hahaha. Yang dalam gambar ni pinggan Iman, untuk side dish kita boleh pilih panas atau sejuk, Iman pilih Cheese Pasta dan Onion Ring, sedappp. Iman juga pilih mushroom sauce.


Pak Inche juga pilih mushroom sauce tapi side dish nya dua-dua kentang, kentang betul laa, haha. Mashed Potato memang kegemaran Pak Inche, satu lagi dia pilih wedges. Kata Pak Inche, kalau bayar harga asal memang tak berbaloi la.


Sk pilih blackpepper sauce, selalu suka mushroom padahal, haha. Untuk side dish Sk pilih sayur dan mashed potato, barulah seimbang, kan kan kan. Padahal, jalan pun dah seimbang ni, rasakan akibat dari terlalu kuat..... (sila sambung sendiri)

Boleh baca tentang Restoran Astons DI SINI



Post a Comment

9Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. rm46??tudia..tapisteak dia besar.Tebal.. ok la tu..

    ReplyDelete
  2. Wooooo.... kenyanglah makan steak. Sedapnya. Tambah sedap ni sebab potongan harga.

    ReplyDelete
  3. terliurnyaaa.. !! dah la im a meat lover

    ReplyDelete
  4. Murahnya...50% ekkk...arghhh nak pegi laaaa....
    Ini petang nak try tanya Yana hahahaha suruh dia belanja...

    ReplyDelete
  5. tebalnya daging dia, mesti kenyang sangat lepas tu kan ;)

    ReplyDelete
  6. SUKACROT adalah Situs nonton film bokep terbaru, terlengkap dan terbaik tahun 2020. Gratis Nonton Film Dewasa Tanpa Kuota dan Tanpa Iklan. Kami menyediakan berbagai jenis bokep dengan berbagai macam genre. Banyak sekali situs serupa namun dalam segi kelengkapan Bokep sangat berbeda jauh dengan kami. Kami selalu berusaha dengan sepenuh hati untuk memberikan kepuasan kepada Para Visitor. Kami ada untuk kalian para pecinta Bokep. Silahkan Menikmati Sajian Terbaik Dari Kami

    BOKEP INDO

    BOKEP JEPANG

    BOKEP BARAT

    BOKEP ASIA

    BOKEP KOREA

    BOKEP HENTAI

    BOKEP SEMI

    ReplyDelete
  7. ayo daftarkan diri anda di AJOQQ :D
    menangkan jackpot dengan sebanyak-banyaknya :D
    WA;+855969190856

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!