PERIUK NASI DIGITAL TEFAL DARI PG MALL

Seri Kandi Tanah Jauhar
6

 Assalamualaikum...

RASANYA walaupun selalu membeli-belah secara dalam talian, ini pertama kali Sk membeli perkakas elektronik. Selalunya, kalau nak beli perkakas elektronik ni mesti nak survey di kedai, tapi kali ni nekad la beli secara online setelah menerima upah menulis di blog dalam bentuk bukan tunai. Walaupun bukan tunai tapi agak lumayan jugaklah, sebab dapat beli sebiji barang elektrik tanpa perlu tambah duit, kan.., Sk cuma bayar duit pos sahaja, syukur Alhamdulillah.


Atas cadangan Iman, Sk pilih Periuk Nasi Digital jenama Tefal dari Cookraze yang kedainya terletak di Alor Setar, Kedah. Sejak kahwin, rasanya ini periuk nasi yang ke lima Sk dapat percuma, tiga darinya hadiah cabutan bertuah Pak Inche dapat dari tiga majlis media dan satu lagi cabutan bertuah yang Sk terima masa kerja di Institut Latihan Perindustrian, Bukit Senyum. Dari empat hadiah yang dapat sebelum ni, hanya dua yang masih berfungsi, lagi dua dah wassalam.

Alhamdulillah, kami selalu diberi rezeki cabutan bertuah. Dari tv, handphone dan pelbagai perkakas elektronik. Cuma yang belum pernah dapat peti sejuk dengan kereta jer, entah bila boleh dapat ya, hanya Allah swt yang memakbulkannya.


Terdapat pilihan untuk memasak nasi putih, nasi beras perang, bubur, slow cook dan boleh masak stew jugak. Setakat ni guna untuk masak nasi putih jer tapi lambat jugak tempoh nak memasaknya. Ni kalau terlupa tekan suis, mahu melangot tunggu nasi masak, hahaha.


Iman kata, happy betul bonda dapat periuk baru. Eh, mestilah happy.. tapi paling penting terima kasih dekat Iman yang cadangkan ambil tefal ni. Bayangkan, payment dah dapat sebulan tapi masih tak beli apa-apa sebab blank banyak sangat barang menarik di PG Mall sampai tak tahu nak beli yang mana satu, hahaha. Nasiblah c-wallet tak ada expired date, huwa huwa huwa.

Post a Comment

6Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. wow!! periuk tefal best kan?? pink kaler lg tuuuu... heart sgt lah bonda sampai peluk kotak tu.. hihi

    ReplyDelete
  2. wuih...siap peluk lagi piuk nasik tefal dia. hahaha.. puas kan bila dapat barang yang kita nak

    ReplyDelete
  3. pg mall ni mmg bgs promotion dia selalu

    ReplyDelete
  4. dapatkan jackpot yang besar hanya di IONQQ
    WA: +855 1537 3217

    ReplyDelete
  5. ayo segera bergabung dengan kami hanya dengan minimal deposit 20.000
    dapatkan bonus rollingan dana refferal ditunggu apa lagi
    segera bergabung dengan kami di i*o*n*n*q*q

    ReplyDelete
  6. Cantikkk. Memang baloi dpt payment beli brang elektrik ni. Kita pon pakai rice cooker tefal memang tahan dari 2015 lg

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!