SANDWICHES BEKALAN HARI INI

Seri Kandi Tanah Jauhar
5

 Assalamualaikum..

BEKALAN untuk tiga beranak hari ini.
Sebenarnya, Pak Inche yang minta buatkan bekal Sandwich Telur pagi ni.
Dah terlanjur buat, lebih baik buat terus untuk tiga beranak.
Untuk Iman yang duduk rumah pun ada sekali...


Sandwich untuk Iman, buat dua set aje.
Sk guna roti wholemeal, lepas ni memang satu rumah kena makan roti wholemeal sebab ada sorang tu dah ada dua penyakit. Tu sebab pergi buat medical check-up tiap-tiap bulan. Yang tak pernah buat pemeriksaan kesihatan ni, entah apa pulak penyakitnya, tak tahu, huhu.

Sk belajar resepi Sandwich Telur ni dari seorang rakan pejabat lama dulu. Zaman tu, mana ada resepi sandwich viral ni. Tapi, tak susah pun buat sandwich telur, walau tak susah renyah juga, kan. 


Tupperware bulat tu untuk Iman, yang tengah untuk Pak Inche, yang bawah untuk Mak Inche.. Sk la tu.. hahaha. Masa nak tutup tu, siap letak handphone siap-siap atas tupperware, takut tertukar dengan Pak Inche. Takut nanti jadi amukan sebab guna kulit roti, hahaha. Haiii.. entah apalah dosa kulit roti, asyik di-skip aje. Padahal, roti jugak, huhu.


Post a Comment

5Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. wehh saperla x sayang laki., tapi ada kan ahkak., khannns

    ReplyDelete
  2. SA bercadang jugak nak bawak bekal pi kerja start Rabu next week...and sandwich akan jadi keutamaan....

    ReplyDelete
  3. Are you in need of finance? we give out guarantee cash at 3% interest rate. Contact us on any kind of finance now: financialserviceoffer876@gmail.com whatsapp Number +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!