TERKAITNYA KITA... KARYA SULUNG BLOGGER SYAZ EYM

Seri Kandi Tanah Jauhar
6

 Assalamualaikum... 


'PERCAYALAH, 
sesungguhnya semua kisah-kisah hidup ini ada perkaitannya sama ada kita percaya atau pun tak saja'

TAHNIAH blogger Syaz Eym atas penerbitan karya sulungnya Terkaitnya Kita dan terima kasih kerana memilih Sk sebagai salah seorang penerima cenderahati buah hati pertama Syaz. Suka sangat baca tulisan Syaz ni sebab genre romantik yang dibawakan Syaz agak segar berbanding dengan kebanyakan novel cinta yang SK baca. Syaz bijak menyelitkan unsur saspens dan komedi dalam tulisannya, walaupun ada kala Sk dapat meneka apa yang bakal berlaku (anti-klimaks) tapi cara penyampaian Syaz tidak menghampakan dan akan diakhiri dengan kepuasan bagi mereka yang membaca karya Syaz.

Satu lagi, Sk suka dengan pilihan nama-nama watak dalam tulisan Syaz. Nama yang jarang jumpa tapi bukan nama komersial. Kadang bosan jugak bila jumpa nama-nama kayangan dalam novel atau cerpen ni, macam nama yang direka-reka, hahaha. Untuk Syaz, sekali lagi terima kasih banyak, semoga dilimpahkan lagi ilham yang mencurah-curah  untuk kami yang dahagakan penulisan yang segar dan lari dari kisah hipokrit dunia dalam novel.

Oh, ya.. nanas tu pemberian seorang kawan sepejabat dari kebun bapa mertuanya di Muar (baca - Muo). Jangan ditanya SK nanas jenis apa, SK tahu makan aje, hihihi.

Wassalam.


Tags

Post a Comment

6Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Semoga terhibur SK, terima kasih selalu support saya ��

    ReplyDelete
  2. Mudah n santai gaya bahasa. X heavy mcm novel cinta yg ntah apa2!

    ReplyDelete
  3. Numpang promo ya Admin^^
    ayo segera bergabung dengan kami di ionqq^^com
    dengan minimal deposit hanya 20.000 rupiah :)
    Kami Juga Menerima Deposit Via Pulsa & E-Money
    - Telkomsel
    - XL axiata
    - OVO
    - DANA
    segera DAFTAR di WWW.IONPK.ME (k)
    add Whatshapp : +85515373217 x-)

    ReplyDelete
  4. Habiskan dulu baca buku tu SK, lepas tu baru makan nanas.

    ReplyDelete
  5. permainan poker dengan pelayanan CS yang ramah dan terbaik hanya di IONQQ :D
    WA: +855 1537 3217

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!