PIE MAKER KINI DI PASARAN

Seri Kandi Tanah Jauhar
5
ASSALAMUALAIKUM...


SK masih ingat, ketika Kak Ida 1001 Resepi mula-mula memperkenalkan penggunaan pie magic atau pie maker, ramai sungguh yang teruja untuk mendapatkan pie maker tersebut. SK juga antara insan yang bertuah apabila telah memenangi sebuah pie maker dalam majlis GA 1001 Resepi. Ramai yang teringin untuk mendapatkan atau membeli pie maker tersebut sayangnya ia belum dipasarkan di Malaysia. Dan berita ini pasti menggembirakan buat anda-anda semua yang ingin menambahkan gajet dapur. Pie Maker kini sudah berada di pasaran Malaysia. Kalau pie maker SK cuma ada dua slot pie sahaja, pie maker ini ada empat slot tau. Urmmm.. makin lajulah berpie nampaknya kan...


Oh, ya! Pie maker ni tidak semestinya anda perlu menggunakan kulit pie dari pastry tetapi boleh juga dipelbagaikan sama ada menggunakan roti macam yang Che Mat Gebu buat di SINI dan boleh juga gunakan cupcakeliner macam Kak Ida buat di SINI. Yang SK buat pun banyak juga.. anda boleh tengok bawah label pie ya atau google jer, pie alam sari... pie 1001 resepi... pie tiffinbiru.. mesti jumpa macam-macam pie nanti. Makin menggebulah nak beli, ye tak?? hehehe..
 
amacam? Tak teruja ke tengok pie daging ni???
Baiklah, berikut adalah spesifikasi pie maker yang telah diberi oleh pembekal. SK tak kuasalah nak translate.. hehehe.. sorry ea. Jadi sesiapa yang berminat untuk membeli pie maker tersebut, SK nak bagi tawaran istimewa sehingga 20 Oktober 2013 sahaja. Lepas tu harga akan kembali seperti asal ya.
Untuk maklumat lanjut, bolehlah email SK di : serikanditanahjauhar@gmail.com atau boleh sms atau call SK di talian 012-7799705 atau boleh juga whatsapp di talian yang sama. Jangan tunggu lama-lama!!




Bakers and takers master the art of pie-making using non-stick metallic pie makers with four slots which prepare pastries for quartets simultaneously. Humble pie makers and eaters revel in non-stick coating surfaces which prevent crumbling while crimper seals press down crust edges for attractive finishes. Pies are baked evenly and quickly with wrap-around heating elements, producing meals and excuses from social gatherings in minutes.

Product specifications and features: 4-slot pie maker Packaging dimensions: 29cm (W) x 40cm (L) x 15.3cm (H)
Product dimensions: 24.5cm (W) x 34.5cm (W) x 11.5cm (H) Weight: 2.85kg
Pie slot height: 28mm
Pie slot diameter: 98mm
Material: PBT and aluminium
Voltage & frequency: 230V, 60Hz
Power: 1,300W Australia SAA plug and cord
Colour: White Metallic body
Non-stick coating surface with crimping borders for sealed edges
Wrap-around heating element bakes pies evenly and quickly
Bakes 4 pies in min. 8 minutes
Easy to clean
6-month warranty for manufacturing defects
Package includes:
4-slot pie maker
User manual

Harga Pasaran : RM290
Harga Jualan : RM260 (Peninsular), RM280 (S/S)

Harga termasuk penghantaran.
dapatkan tawaran harga istimewa sehingga 20 Oktober 2013.
Hubungi SK di email : serikanditanahjauhar@gmail.com
atau whatsapp : 012-7799705
sms/ call : 012-7799705

Post a Comment

5Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Wahhh peminat pastri dan pai, mesti suka nih...!

    Hmmm nak amik nombor hp tu tapi bukan nak order pie maker tu bleh dak? Ahaks!

    ReplyDelete
  2. wahhh....seri dah jadi tauke pie maker pula ye....:)
    goodluck seri....kkida sokong 100% usaha seri ni....

    ReplyDelete
  3. wah akak dah jadi taukey sekarang..sedap tengok pie tu..

    ReplyDelete
  4. teringin juga....tunggu kumpul duit bisnes brooch dulu...hiks..

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!