ROTI TISU KLCC TOWER

Seri Kandi Tanah Jauhar
2
ASSALAMUALAIKUM wbt

AMBOIIIII.... mesti terus celik bijik mata sapa-sapa yang mengantuk tengok Abang Bangla yang bawa roti nikan.. hehe. Maaflah ya, dapat tengok sebelah mata je, jadi tak begitu terserlah ketampanannya.

Dalam 'facebook' saya dah publish gambar ni, la ni nak terbitkan kat sini pulaklah untuk tatapan kawan-kawan yang tak bertemankan saya di fb.

Balik dari jalan-jalan dan lepak-lepak mengadap air pancut di KLCC hari tu, kami singgahlah di Original Kayu Nasi Kandar, Ampang. Terkejut badak saya tengok saiznya. Patutlah kakak ipar saya order satu jer, kongsi ramai-ramai... jom layan gambar...





Tags

Post a Comment

2Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. jauhnya nak ke ampang...huhuhu...kene tunggu lps raya nampaknya...

    ReplyDelete
  2. sis,.first time ayu lihat roti gini..panjangnya..

    apa eik rasanya?

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!