SELAMAT DATANG 2010, SELAMAT TINGGAL 2009, KIRIM SALAM 2008

Seri Kandi Tanah Jauhar
0

Hehe... saya masih ingat ayat ni. Selalu saya dan teman-teman zaman study gunakan bila tiba ambang tahun baru, cuma nombor tahun saja yang bertukar.
Hari ini 31 Disember 2009, sebentar sahaja lagi kita akan melangkahkan kaki ke tahun 2010. Saya seperti tak percaya, sudah berada di gerbang ini. ALhamdulillah.. harapnya umur dipanjangkan dan diberi kesihatan dan rezeki olah Allah swt.
Setelah lama tidak membuat azam baru, tahun 2010 ini saya ada misi. Harapannya dapatlah saya laksanakan dengan jayanya. Apa azam tu, bukanlah rahsia tapi saya hendak simpan sendiri dulu, nanti akan saya beritahu. Saya cuma berharap dan berdoa diberi semangat yang jitu supaya azam itu nanti akan tercapai..InsyaAllah.
Esok tidak seperti negeri-negeri lain, warga Johor akan bekerja, termasuklah saya. Semoga hari bekerja esok akan menjadi permulaan yang baik untuk saya. Saya menunggu kehadiran 2010 dengan lapang dada dan memperkasakan jiwa.
Tags

Post a Comment

0Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

Post a Comment (0)

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!