MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Saturday, September 7, 2013

SAMBUTAN MERDEKA RAYA DI SKSK

ASSALAMUALAIKUM...


SAMBUTAN hari raya dan 56 tahun ulangtahun kemerdekaan diraikan serentak di Sekolah Kejuruteraan dan Sains Kreatif, Johor Bahru (SKSK). Di sini SK nak kongsikan gambar-gambar yang SK ambil dengan kamera cabuk SK.. mutu gambar haraplah dimaafkan. Ada video jugak tau.. buat kenang-kenangan kata orang, kannnnn...

payung-payung yang berawangan menyambut kehadiran tetamu

warna-warni kemerdekaan

untuk dinikmati

sibuk menyediakan juadah

belum berkuah

sedapnya... mee kari

laksa penang

chef laksa penang... Hartini

kuih dan muih beraneka macam
makanlah jangan hanya dipandang...

tauke kuih.. Kak Tim dan Kak Yana

favourite SK... lontong goreng, hehehe

tiga dara

orang kuat bubur kacang durian.. hehe.. pelajar di SKSK

penghilang dahaga

tulang belakang majlis.. Jay dan Azy

ni kalau mak mertua lalu pun tak sedar nih!.. Halimah

orang kuat SKSK.. Fandi
 
bos SKSK bersama staf dan pelajar

dan payung-payung pun berkuncupan tanda majlis sudah berakhir
 
 Jom tengok video perasmian sambutannya pulak...

























4 comments:

  1. Meriah sambutan.. Meriah makanan.. :-)

    ReplyDelete
  2. Seri... akak ternganga kejap tengok payung yang seperti terapung...baru perasan... rupanya ada tali...hehehe...

    Mee kari adalah kemestian untuk akak makan kalau ada rumah terbuka... dan lontong goreng tu mmg sedap lebih2 lagik kalau ada udang yang besar2...hehehe

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FESKO KPYPJ 2017

Assalamualaikum... Sk ingin mengajak anda yang tinggal berhampiran Kulai atau sekitarnya untuk sama-sama memeriahkan Festival Konvokesy...