NASI LEMAK LAGI!

Seri Kandi Tanah Jauhar
3

Assalamualaikum...

INI kali kedua masak nasi lemak dalam tahun 2016 yang baru sahaja masuk 3 Februari. Itu yang dimasak, belum lagi yang dibeli.. hihi. Masak nasi lemak ni terlanjur ada lebihan Sambal Sotong Kembang yang Sk masak sempena makan-makan anniversary hari tu. Dekat rumah ni, nasi lemak memang sentiasa laku sebab nasi lemak Sk sedap okehhh. Ni kalau buat drive thru memang tak sempat duduk. Kereta tak berhenti singgah lalu... muahahaha. Perasan! Resepi tak yah taip lah ya.. scroll ke bawah sikit mesti jumpa.. hihi. Saja nak tepek gambar buat kenangan.

Tags

Post a Comment

3Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Yg drive-tru itu pun kakak belum cuba tau
    Cuti CNY ni kakak nak buat nasi lemak jugalah:)

    ReplyDelete
  2. Buat sik lemak xjemput pun...gamak sungguh ang no...

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!