MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Wednesday, February 3, 2016

NASI LEMAK LAGI!

Assalamualaikum...

INI kali kedua masak nasi lemak dalam tahun 2016 yang baru sahaja masuk 3 Februari. Itu yang dimasak, belum lagi yang dibeli.. hihi. Masak nasi lemak ni terlanjur ada lebihan Sambal Sotong Kembang yang Sk masak sempena makan-makan anniversary hari tu. Dekat rumah ni, nasi lemak memang sentiasa laku sebab nasi lemak Sk sedap okehhh. Ni kalau buat drive thru memang tak sempat duduk. Kereta tak berhenti singgah lalu... muahahaha. Perasan! Resepi tak yah taip lah ya.. scroll ke bawah sikit mesti jumpa.. hihi. Saja nak tepek gambar buat kenangan.

3 comments:

  1. Yg drive-tru itu pun kakak belum cuba tau
    Cuti CNY ni kakak nak buat nasi lemak jugalah:)

    ReplyDelete
  2. Buat sik lemak xjemput pun...gamak sungguh ang no...

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FIESTA NANAS 60

Assalamualaikum... DIAM tak diam sudah hampir empat minggu cuti sekolah berlalu, kan. Tengok di laman sosial,  ramai kawan-kawan yang menga...