BLUEBERRY CHEESE TART SELAMANYA DI HATI

Seri Kandi Tanah Jauhar
1
ASSALAMUALAIKUM...


MINGGU ni SK cuma buka tempahan untuk blueberry cheese tart sahaja. Tak sempat sediakan dua lagi jenis crust tu. Belum lagi habis mendobi sebab cuaca mendung semacam. Rupa-rupanya nak turun hujan. Bagi sesiapa yang teringin bolehlah sms atau call SK di talian 012-7799705, ni untuk orang JB jer tau. Kalau dari tempat lain, kenalah datang ambil kat JB, huhu. SK minta maaf sebab masih lagi menangguhkan tempahan ke luar daerah disebabkan oleh masalah-masalah yang tidak dapat dielakkan.

Dan bagi sesiapa yang berminat untuk menempah mesin kulit tart, SK ingin ingatkan bahawa harga istimewa masih lagi berlangsung sehingga 1 Oktober 2013. Ramai yang mengeluh kerana harga mesin ni yang mungkin agak mahal tapi bagi SK pejam mata saja. Sebab duit ni kalau tak habis ke mesin tart ni mungkin habis ke benda lain pulak, kan. Tu bagi SK lah, sebab tu bila ada duit lebih, SK pejam mata jer ambil tak mahu fikir-fikir dah dan rupanya ia memang sangat membantu kerja-kerja SK. Bagi yang berminat nak bertanya tentang mesin ni bolehlah email SK di serikanditanahjauhar@gmail.com atau boleh call atau sms SK di 012-7799705.

Sekiannnn, wassalam.
Tags

Post a Comment

1Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Salam kak sari.. tun smlm 1st time cuba wat cheese tart.. baru siap crust dia, separuh adunan je pon wat.. tp struggle nk siap.. haha... stress duk ngandap sebijik2.. jd kagum ngan org2 yg amik tempahan nih.

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!