Assalamualaikum...
AMPUN.. beribu ampun.. Sk pohonkan kepada pelanggan Sk yang telah membuat bayaran mesin tart kerana keterlewatan kali ini. Sekurang-kurangnya rasa Sk ada enam orang yang dah 'date line'. Ya Allah.. maaf sangat. Tolong jangan salahkan Sk sebab Sk pun tak jangka yang kali ini tempahan mengambil masa lebih dari tiga minggu. Tapi.. kalau nak salahkan Sk, Sk redhalahhh... huhhhu.
(Gambar Hiasan)
Kepada yang 'follow up' tentang status mesin yang ditempah, Sk tidak salahkan anda. Sk sendiri kalau berada di tempat anda pun.. keluar angin pus-pus rasanya bila mesin yang ditempah masih tak dapat. Dan yang sebetulnya walaupun Sk boleh memberi apa jua alasan...
Tukang sakit
Material tak sampai
Pekerja berhenti...
Tapi.. Sk tak mahu.
Seboleh mungkin Sk tak akan bagi alasan sebab rasanya sebagai pelanggan tentu anda tidak mahu mendengar alasan. Yang anda hendak, mesin siap kan.. aduyaiii...
Tapi kan.. Sk 'respect' kerana Sk sentiasa didatangkan pembeli-pembeli yang bersabar. Ya Allah.. terharu sangat rasanya.. sedangkan Sk sendiri resah gelisah apabila mesin tidak siap tepat pada masanya.
Kepada pelanggan Sk yang paling lama menunggu Pn Norsulawati dari Segamat.. terima kasih banyak kerana sabar menanti.
Begitu juga Pn Fadzilah (Kuala Kangsar),
En Razak (Kuala Terengganu),
Pn Yani (Cheras),
Pn Marina (Balik Pulau),
Cik Aton ( Langkawi),
Pn Mimi (Kota Bharu)
InsyaAllah.. doakan kami ya. Sk pun tak boleh nak paksa tukang untuk buat laju-laju.. sebab sekarang dah tiada pembantu. Buat seorang-seorang. Doakan segalanya dipermudahkan. AMINNNN YA RABBAL ALAMIIINNN.
Tukang yg membuat lagilah rasa bersalah SK
ReplyDeleteKalau boleh dia pun nak cepat
Tapi itulah dikatakan masalah yg tak dpt dielakkan..