KUIH RAYA & TUDUNG RAYA

Seri Kandi Tanah Jauhar
6

 Assalamualaikum WBT

NAMPAKNYA selepas raya terkejut tahun lepas, ramai yang bimbang terkejut lagi tahun ini jika anak bulan muncul menjelang petang Khamis depan. Syukurlah bos kami dah bagi cuti sejak Rabu lagi, tak payah risau raya terkejut, dah boleh buat persiapan awal. Sk doakan agar urusan rakan-rakan pembaca yang lain juga dipermudahkan, insyaAllah. 





Dapat tudung raya Jovian. Terima kasih Sutha dari GBW Hotel. Lawa sangat tudung tu, nanti kita tengok boleh pakai dengan baju yang mana satu.



Kelmarin Pak Inche bawa balik tiga balang kuih raya.. dari Columbia Asia.


Ini hari tu.. tak ingat hari apa.. dari SWM Environment.


Dapat lagi dua hamper semalam. Satu Soleha Rafiee dan satu lagi Lavender. Soleha Rafee tu dari Majlis Bandaraya Pasir Gudang dan Lavender dari Ecoworld. Meh kita buka hamper dari Soleha Rafiee dulu.






Ada lima balang biskut raya premium. Iman kan dah balik, tak sabar nak buka katanya raya lambat lagi. Kita rasmikan dulu dua balang, hahaha.



Lavender dia bagi pek mini 8 jenis biskut dan tart macam ni. Hamper Lavender memang idaman Sk setiap tahun la sebab biskut dia semua sedap. Aaaa... Tak sabar nak raya, nak makan semua!!

Post a Comment

6Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Pergh.syoknya..nampak sedap cookies tu..Haaa..makan lepas berbuka or time sahur.. 😃

    ReplyDelete
  2. untung kak dah tak payah beli biskut raya

    ReplyDelete
  3. Banyak dah kuih raya dia.. mesti sedap. :)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.
    Beruntung orang sanun dapat rezeki berbalang-balang kuih raya premium!

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..rezeki raya namanya tu..x yah dah beli kuih raya...

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!