MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Thursday, July 7, 2011

HILANG KATA-KATA


ASSALAMUALAIKUM wbt

KALAU hari Khamis pun tak mahu berkata-kata, boleh tak????

8 comments:

  1. ape benda tu ek? tak dapat nak teka..nanti langsung tak boleh berkata-kata nanti...hehehe

    ReplyDelete
  2. Yus, nape x kuar komen Naz ni.. Td dah taip.. Tak pe la.. Taip lg sekali... Tu gear box kan.. Cer bg tau.. Betul tak???

    ReplyDelete
  3. ape tu...
    ape name makanan tu...yg tengah2 tu straw ker...

    ReplyDelete
  4. spontan thursday ya..

    ayu belum cuba..
    nanti nak gaklah..
    hehehe..
    kurang bebel kan?

    kak.. mee rebus kat restoran ZZ ya?
    mee rebus tulang daging

    ReplyDelete
  5. kak sari, everyday wordless la pulak pasni..heheh...

    ReplyDelete
  6. boleh je sari...yus pun ada gak buat mcm tu..hehe

    tu mee rebus ke apa tu?

    ReplyDelete
  7. kak yusssss.....lia dah lama ajak en.suami pi mkn kat restoran zz ni...tp masih x sempat lagik nak ke sana.....hadoi lah...meleleh air liur....

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

26 SYAWAL

Assalamualaikum... ALHAMDULILLAH.. dah hari ke 26 kita meraikan Syawal. Ramai yang mengambil kesempatan mengadakan rumah terbuka da...