KISAH TUTTI FRUTTI, AARON AZIZ, POP CORN & TMJ

Seri Kandi Tanah Jauhar
5
ASSALAMUALAIKUM...

... kisah Iman Fatiha dan kawannya

"BONDA, ada sorang budak tukan, nama dia Harris (bukan nama sebenar sebenarnya Seri Kandi lupa nama sebenar, hehe.. tapi budak lelaki), kalau bonda, bonda percaya tak apa dia cerita?"

"Apa?"

Cerita 1 :
google image
Harris : Eh, ko nak tahu tak? Hari tu aku pergi Tutti Frutti nak beli aiskrim, aku jumpa Aaron Azizzzzzzzzzzzzzzzz.... (dengan bangga)
Iman : Lepas tu?
Harris : Masa aku nak keluar tu, aku terlanggar Aaron Aziz tu, habis aiskrim aku tumpah. Lepas tu, Aaron Aziz cakap, "kenapa ni? Kenapa ni?" Lepas tu aku cakap dengan Aaron Aziz, "takpe... takpe.. saya ada duit, nanti saya beli yang lain," sambil menepuk-nepuk dada tanda sabar.
google image
Seri Kandi dan ER berpandangan sambil tergelak... hahaha.. langsung tak percaya!!

"Ada lagi....," potong Iman.

Cerita 2 :
google image
Harris : Eh, ko nak tahu tak? Hari tu aku pergi stadium nak tengok bola..
Iman : Lepas tu?
Harris : Kat luar tukan ada jual popcorn kan, lepas tu aku keluarlah pergi beli popcorn. Lepas tu aku terlanggar TMJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!
Iman : Ia ke????!!
Harris : Iyeeeeeeeee.. lepas tu TMJ cakap, "kenapa ni? Kenapa ni?" Lepas tu aku cakap dengan TMJ, "takpe... takpe.. saya ada duit, nanti saya beli yang lain,"
Iman : @#$%^&*!! Macam tak betullllll jerrrr...

google image juger
Seri Kandi dan ER : Gelak Jahat! Hahahahahahahahahahaha....

p/s dulu.... Seri Kandi pun selalu verangan jumpa artis tapi tak adalah sampai buat cerita yang bukan-bukan... hehehehe..
errrrkkkk!
Tags

Post a Comment

5Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Owh...tak betul yer..? Hahahahhaha...angan kanak2 kan. Diorang kalau dah obses, rasa macam realll jer.

    ReplyDelete
  2. erm mcm2 bdk2 nih kan,kuat berangan juga si harris bkn nma sbenar tuh ya..Rajin lak si iman melayan dia,hihi..

    ReplyDelete
  3. hahahhaaaa... lawak betul lah harris tu :) sian dia t'ingin sgt nak jumpa aaron n TMJ kot...

    ReplyDelete
  4. hahahha.pic last paling tak tahan.

    habaq kat iman.. dengar boleh percaya jgn

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!