MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Monday, February 1, 2016

TAPAU... DELISH CAFE

Assalamualaikum...

SALAM Isnin.. Amboiiii... seronoklah tengok ada kawan-kawan yang cuti panjang. Selamat menyambut hari wilayah kepada semua warga Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur dan Labuan.. selamat bercuti dan sila masak sedap-sedap ya. Kepada yang mengambil tempahan makanan, semoga segalanya dipermudahkan.

Meh tengok tayangan di pagi hari. Sebenarnya ini kisah Khamis lepas. Macam biasa setiap khamis, warga Johor pulang kerja awal.. dan macam biasa Sk akan singgah ke Senai sebelum balik rumah. Lepas tu teringin nak makan... italian food katanya.. jadi kita tapau jer lah...


Spaghetti Meatball untuk Iman


Spaghetti Bolognese untuk ibu.


Mom's Favourite Pizza 


Lokasi : Delish Cafe, Taman Impian Senai
Sk minum Hot Lemon Tea sementara menunggu makanan siap.


Iman minum Coffee Ice


Suka tengok dekorasi dalaman Delish Cafe


Ada aneka pasta di sini dengan harga berpatutan.


Setiap isnin hingga khamis boleh dapatkan diskaun 15% pada waktu makan tengahari.


Snap & Share dan kongsikan di fb dan ig 


Merah Putih
kombinasi warna memikat


Alhamdulillah.. sedappp!

2 comments:

  1. Ewah... SK dan rasmikan dulu
    Kakak dua-tiga kali lalu tak masuk lagi tau:)

    ReplyDelete
  2. Dpt dating dgn anak...rasa seronok kan kak. Oh kak...lupa. Happy Anniversary. Semoga bertambah2 bahagia dan cinta kasih. Amiin.

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

RETREAT DI MERSING - HARI PERTAMA

Assalamualaikum... APABILA diberitahu bahawa Sk akan dihantar mengikuti satu kursus di Mersing terus rasa senak perut  hati jadi li...