MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Sunday, October 4, 2015

MAKAN DI MaMa CHOPs PaPa GRILL

  Assalamualaikum...
 
Ni cerita satu malam
konon-konon nak makan di luar
selepas menyelesaikan komitmen
tapi buntu pulak
tak tahu nak makan apa
dan di mana
Sk ajak ER menerai Mee Racun
yang baru dibuka di Taman U 
ok jugak tu
kata ER
 
Sampai di situ
nampaklah pulak
MCPG
lama giler tak makan di sini
memang giler lama
bertahun rasanya
terus bersuara
dan ER terus melencong kereta ke sana
tak jadi makan mee racun
kita makan western
heheheh
 
 
Penamak sungguh malam tu
ER mintak set Papa Grill
bila sampai ke meja
terus dicurahnya sos cili
banyak macam tu sekali
Kalau tengok harga
memang agak berbaloi
walaupun Sk rasa mungkin dah naik seringgit dua
dari harga asalnya
 
 
Makan di MCPG
memang muai dengan kentang goreng
walaupun sejuk
mungkin sebab dah digoreng lama
waaaa..
teringat kentang yang rasa rangup dan lemak
The Bridge
dan Fat Burger
hihi 
 
 
Sk punya
Grilled Chicken Chop
Sos Cendawan
Sedap
MCPG
memang sudah ada identiti sendiri
sebab itu walaupun
banyak cafe western yang tumbuh macam cendawan
dia tetap boleh hidup
 
 
Chicken Marryland
untuk Iman
memang feberet
setiap kali ke MCPG
tapi Iman kecewa
sebab pisang goreng rangup
dah digantikan dengan dua batang sosej
hihi
tak sangka malam tu
Iman makan tak habis
muak agaknya
makan ayam goreng
cecah mayonese
dia kata
lain kali tak nak dah
makan Chicken Marryland
hahaha
belum tahu lagi Iman
bila tahun lagi kita nak datang
huwa huwa huwa

2 comments:

  1. makan besaq sungguh noooo Seri terlioq lah pulak orang seberang ni
    apa lagi bila tengok di curah cili tu adoiiii sakit mata ni

    ReplyDelete
  2. Kakak ada pergi yg dekat UDA tu SK
    Kat taman U tak tahu lagi ada juga ye.
    Besar portion dia tu..

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FESKO KPYPJ 2017

Assalamualaikum... Sk ingin mengajak anda yang tinggal berhampiran Kulai atau sekitarnya untuk sama-sama memeriahkan Festival Konvokesy...