MEE SAMPAN PULAK

Seri Kandi Tanah Jauhar
4
Assalamualaikum...
 
KALAU nak bagi budak coklat bam bam ni senyum.. senang aje. Bawa dia pergi makan di tempat kegemarannya. Kalau nak layan permintaannya yang lain-lain tu memang taklah. Kalau setakat nak makan, insyaAllah. Nak ipad, nak tablet, nak iphonesick.. bonda memang tak mampu mahu belikan, tambah lagi tahun depan Iman nak menghadapi PT3. Nanti makin lemak pula dibuatnya. Dahlah asyik nak tengok running man jer. Bonda ngan babah bagi peluang sampai cuti sekolah ni aje ya. Tahun depan sila fokus pada PT3.
 
 
Ada ramai yang tanya, macammana nak makan mee sampan ni? Eh, tak susah pun. Tak payah nak dayung-dayung sampan laaa. Duduk jer di meja tu dah ada menu. Mee sampan ni ada 4 jenis. Sk pun dah lupa jenis-jenisnya.. hehehe. Yang Sk ingat, ada ayam dan ada daging lembu. Kuahnya pula datang dalam dua jenis, pedas dan tak pedas, bersantan dan tidak bersantan. Nak senang, korang order jer 4 4 jenis tu, catat pada kertas order yang disediakan di atas meja. Kalau tak faham, boleh tanya dengan pelayan di situ. Semangkuk tu, RM1.90. Kiranya kalau korang ambil 4 mangkuk, darablah dengan 4. Kalau nak makan semangkuk jerpun boleh.. tak ada masalah problem.. hehehe.
 
 
Suka mee di sini sebab kenyal-kenyal gitu dengan sup yang sedap.
 
 
Makan kenyang-kenyang ya nak...
 
 

Post a Comment

4Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Makin banyak boat noodle dibuka kat JB sekarang ni SK..
    Pilih ajelah..

    ReplyDelete
  2. Ramai yg kata mee nya sedap...mmg saya nak try....
    So, berapa mangkuk dia makan? Sebab semangkuk tu mmg kecik bebenor...hahaha

    ReplyDelete
  3. Mangkuk x der la kecik sgt, tapi isinya di dasar mangkuk jer. Tp bagus juga. Utk yg nk diet, order semangkuk jer. X yah membazir kan kak

    ReplyDelete
  4. rasanya memang kena order 4 mangkuk utk akak... nampak isi mcm tak byk je.. hihi.... dasar kuar mkn... kikikikii....

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!