MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Wednesday, July 20, 2016

SI GEBUS

Assalamualaikum... 
 
 
KEJADIAN malam tadi
panas-panas dari oven ni
tu yang kembung semacam
hehehehe
 
 
Awas!
Jangan rapat nanti dia meletops
hahaha
 
 
Bila ia sejuk, ia akan berkilat macam porcelain
suka tengok masa ni
 
 
 
Pelan-pelan kayuh
ramai yang rindu 
 
 
Tak larat nak melorek
jangan marah ya awakkkkk 

8 comments:

  1. Yg dah merasa aje tahu nikmatnya bila dah masuk mulut:)

    ReplyDelete
  2. Saya pon teringin nak merasa....macamana caranya?

    ReplyDelete
  3. Uikssss betul2 Gebus tu SK..
    Menjonjol keluar cheese nya tu..
    Emmmmmm dapnyaaaaa :)

    ReplyDelete
  4. sedapnyer melelh air liur dah ni hhahhahaa

    ReplyDelete
  5. Betul tu kongsi la resepi cheese nya tu order jauh sngt lah Seri

    ReplyDelete
  6. Nampak sangat sedap sis.. Yumm yumm yumm

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

AKHIRNYA IKEA TEBRAU DIBUKA

Assalamualaikum... YEAY!!  Akhirnya setelah sekian lama menunggu, Ikea Tebrau kini dibuka di Johor Bahru.  Setelah bertahun-tahun beran...