MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Sunday, April 16, 2017

CHEESE TART KEMBALI

Assalamualaikum...

No automatic alt text available.

AKUR dengan kehendak pelanggan yang dah serasi dengan Sk
Sk dah mula kembali berjualan Cheese Tart sejak awal Mac lalu.
Itupun bukan main payah nak hidupkan enjin
Maklumlah enjin dah lama sejuk
Kena ganti bateri
Tukar minyak hitam
Starter pun buat pe'el jugak
Jadi dah tukar starter baru
Alhamdulillah.. semua berjalan lancar dan dipermudahkan.
Ngeeee.
Image may contain: food
Tart Telur
Yang ini tak buat banyak
Saja nak pratikkan kembali resipi yang dikongsikan sahabat dari Kota Singa
Ramai sangat yang minta Sk kongsikan resipi tart telur ini
tapi ini amanah kawan Sk, memang Sk simpan ketat-ketat
Jangan marah ek

Image may contain: food and text

Tak tahu kenapa dah tak mampu melorek macam dulu, hahaha
Malasnya Ya Ampunnn
Alaaa.. nanti masuk mulut jugak kan
Kunyah-kunyah telan jugakkan.. hahahha.

Image may contain: food

Ada kawan yang cakap
Rindu dengan cheese tart Sk yang jelita
Alahhhh.. terus rasa bersalah, huhuhu.

Image may contain: food and text

Yang ini favourite Iman
Kalau buat, mesti kena cukai
Bagi Sk Nutella Cheese Tart antara tart yang paling sedap
walaupun harganya sedikit mahal
Tetap ada permintaan.

Image may contain: food

Blueberry Cheese Tart yang dibungkus secara mini
menyeberang Tambak Johor petang semalam
Untuk dihantar ke Pusat Tahfiz
Tempahan pelanggan dari Kota Singa.
Dalam masa seminggu, dua kali sis ini menempah cheese tart dengan Sk
Terima kasih kerana sukakan cheese tart Sk.

Anda nak rasa juga?
Boleh whatsapp Sk di 0127844524
Tapi untuk orang JB saja tau...

Wassalam.

1 comment:

  1. Kalau pos ke melaka, agak2nya kena pau dgn abg posmen x kak? Sedapnyaaa semua tart tu

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

AHMAD LIM BLACK PANCAKE

Assalamualaikum... CERITA Jumaat lepas,  selepas mengambil Iman dari kelas tuisyen,  Encik Rizar mengajak kami makan mee sup di Ahmad L...