MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Monday, September 30, 2013

MEMBURU TOMBIRUO DI KAKI GUNUNG KINABALU

ASSALAMUALAIKUM...


"BILA masa pulak Tombiruo duduk tinggal kat kaki Gunung Kinabalu, Cik Puan Seri Kandi oiii.. Tombiruo duduk kat Hutan Keningau laaaaaaaaa..."

"Ohhhhhhhhhhhh.. patutlah tak jumpa, ngeeeeeeeeee"
 

Tapi kalau jumpa, haruslah SK pengsan tujuh hari tujuh malam, huhuhuhu. Masih lagi dengan kisah di KK, hari kedua kami telah menuju ke Kundasang di mana di sinilah terletaknya Gunung Kinabalu yang merupakan puncak tertinggi di kepulauan Borneo dan Asia Tenggara. Subhanallah.. Alhamdulillah.. Allahu Akbar. Tidak pernah SK terlintas yang SK dapat melihat sendiri Gunung Kinabalu ini tersergam megah di hadapan mata SK. Rasa macam nak peluk.. apakan daya tangan tak sampai.. huhuhu. Tepek gambar di sini buat kenangan...
 



trek mula

 
 
hanya yang mempunyai permit sahaja dibenarkan melepasi pagar ini
 
 
 
andai ku dapat memintal awan

Selamat Tinggal...


ladang Sabah Tea di Hutan Hujan Borneo




melawat Desa Dairy Farm.. di sini lembu-lembu diternak ala-ala di New Zealand tau.. 

kambing ni manja

bermesra dengan anak lembu.. hihi


ooooo... patutlahhhhhhhhh... :p

3 comments:

  1. Ohhh saya dah lama teringin nak melawat Sabah!

    ReplyDelete
  2. Cantiknya scenery yg SK captured. Saujana mata memandang:)

    Amboi Iman minum fresh milk tak ingat auntie ye...

    ReplyDelete
  3. bestnyer SK... bilalah pula akak dpt ke sana...

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FIESTA NANAS 60

Assalamualaikum... DIAM tak diam sudah hampir empat minggu cuti sekolah berlalu, kan. Tengok di laman sosial,  ramai kawan-kawan yang menga...