MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Friday, October 1, 2010

KUIH RAYA SAYA

ASSALAMUALAIKUM wbt

MASA berblogging di akhir-akhir Ramadhan yang lepas, rata-rata ramai yang menayangkan kuih raya masing-masing. Cemburu saya tau, sebab tak menyempat-nyempat nak membuat kuih. Sebenarnya setiap tahun, bila tiba bulan puasa, ia akan menjadi bulan yang paling sibuk bagi saya. Tak tahulah apa yang dibuat, ke mana pergi, kalau diingat-ingat balik buat benda yang biasa-biasa jer, tapi macam tu gak tiap-tiap tahun.

Jadi, di akhir minit tu.. (orang putih kata last minute.. hehe), saya belasah jer buat tiga benda ni. Kalau ikutkan memang banyak yang saya nak buat, maklumlah dah ada ovenkan, tapi nampaknya masa tak mengizinkan. Untuk kawan-kawan yang nak datang rumah, insyaAllah saya akan sediakan kek yang baru keluar dari oven... haha. Kerepek ngan kacang pun dah habis bedal sendiri... hik.. hik..



4 comments:

  1. salam sariyusa..akak banayk buat kuih raya..tapi tak tayang gambar..malu..akak buat rajin..tapi tak pandai menghias kuihnya..jadi tak cantik..rupa tak cantik..tapi..yang makan kata rasa..sedap(bukan puji diri) he he

    ReplyDelete
  2. hantar sebalang....dah habis, tiba2 teringin lah pula nk makan kuih raya

    ReplyDelete
  3. salam sari yusa ..... wah menarik sungguh biskut awak tu .....rajin nye buat kueh ....saya tahun ni malas nak buat .... main tunjuk2 je tahun ni ..... cuma yang buat kek je .....

    ReplyDelete
  4. Kak Erna, yang penting rasanya kan... kan... hik2

    Kujie, dah habis raya ni rasa rindu lak ngan kuih raya kan..

    Khai Adry, menarik & memang debommm!! haha... terima kasih semua sudi singgah & komen.. i likeeeeeee!

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

26 SYAWAL

Assalamualaikum... ALHAMDULILLAH.. dah hari ke 26 kita meraikan Syawal. Ramai yang mengambil kesempatan mengadakan rumah terbuka da...