MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Thursday, May 5, 2011

APA HAL DENGAN INTERNET HARI INI?

ASSALAMUALAIKUM wbt

TAK ADA APA NAK CAKAP.. ini entri sementara pasal tak boleh nak upload gambar. Nanti boleh upload gambar baru buang entri ni... hehehe.

Wassalam.

4 comments:

  1. kak sari.. tun nyer tenet 2 hari KO. ni baru dpt line tenet nih. hehe

    ReplyDelete
  2. knp kak? internet kat umah ni ok jer...

    ReplyDelete
  3. Yus, datang umah..buat kerja sikit..
    http://ovenkecil.blogspot.com/2011/05/giveaway-from-moscow-by-miszlullaby.html

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

KEK OH KEK!

Assalamualaikum... DAH sarapan ke tu? Sk ni dah dua hari berturut-turut sarapan dengan kek yang superrr duperrrr jelita. Meh tayang sikit...