MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Friday, August 26, 2011

PIE TEE LAGI

ASSALAMUALAIKUM wbt

KEGEMARAN saya sekeluarga, berlumba-lumba makan siapa lambat dapat sikit, siapa laju dapat banyak, dialah yang untung, hehehehehe... kudap-kudapan selepas berbuka puasa.

Sila klik gambar untuk resepi.


8 comments:

  1. Ini bukan ker singapore pie?

    EE..

    ReplyDelete
  2. salam adikkussss masa ni kak ilah rasa kalian semua dah sampai kedah kan? laaaaa tak sangka la pula sari dah buat pai tee ni mcm mana kak ilah boleh terlepas siaran yg memula tuuu? terima kasih krn mencuba..
    kira ok la percubaan yg ke2 dan pertama yg boleh tahan juga mahir.. kak masa buat memula dulu agak2nya dah 10 tahun lepas lagi teruk agaknya ada yg tak lekang. mcm tu lah mula mencuba.. la ni dah paham dah.. bukan ada org ajar pandai2 sendiri jer.. tahniah ya..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Kita tak pernah rasa la pie tee ni.. dengar namanya pon 1st time hihi.. jakun..
    Tapi kalau dilihat pada imej dan bahan2.. bakal menjadi kesukaan ni heheh..

    ReplyDelete
  5. tak pernah rasa n tengok gak..ekeke...sedap ke kak?

    ReplyDelete
  6. Thx cayang ;)

    http://ohoeya858.blogspot.com/2011/10/trifle-custard.html

    ReplyDelete
  7. wahh menariknya kak pai tee tu..nieza baru ada acuan tapi tak menerai lagi..hehe

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

KEK OH KEK!

Assalamualaikum... DAH sarapan ke tu? Sk ni dah dua hari berturut-turut sarapan dengan kek yang superrr duperrrr jelita. Meh tayang sikit...