HEADER BLOG BARU... CUN TAK?

ASSALAMUALAIKUM...

BLOGGER lain dah berapa puluh kali tukar header blog, SK baru ada hati nak tukar. Tak tahulah cantik ke tidak di mata anda. Walaupun Sk ni orang yang kenal kata kreatif tapi bila tak ada gambar yang sesuai susah jugak nak meng'kreativiti'kan diri. Ditambah lagi buta IT.. hihihi.. layan sajalah apa yang ada.. urmmmm..


p/s Sebenarnya banyak benda nak cerita tapi ada banyak benda nak kena selesaikan ni. Kita jumpa lain kali ya.. insyaAllah.

Post a Comment

3 Comments

  1. Siap ada crown baru lagi:)
    Kakak hari itu ambil juga gambar crown yg kat Danga Bay tapi tak jelas.
    Ambil lagi yg dekat Skudai pun blur sebab ambil sambil memandu.

    Sempena raya header pun baru:)

    ReplyDelete
  2. wahh..cantekks sehh header baru tu..SHRMZB wat SK ye..muuaahh!

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih