SELFIE ATAS BANGUNAN... PERKARA YANG TAK MUNGKIN SK BUAT

ASSALAMUALAIKUM...

HAH! Nak bagi Sk sejuta RM pun Sk tak sanggup buat ni... agagagaga

gadis selfie dari atas bangunan tinggi
tahniah adik!!
Adik manis ni memang berani mati kan? Sk ni baru berdiri kat balkoni bangunan 4 tingkat pun dah gayat tau. Nak suruh duduk berjuntai kaki kat tembok tu pun SK tak sanggup. Tak kiralah sama ada disuruh duduk bersila, berjuntai kaki ke arah luar bangunan atau berjuntai kaki ke dalam balkoni. Rasa macam nak terjungkit ke belakang jer. Tak seimbang, hahaha.

Bukan pasal dah gemuk. Malah dari kurus macam bini popeye dulu pun Sk memang dah sedia gayat. Takut pada ketinggian tu satu. Nak meniti menyeberang parit selangkah pun berdebar-debar, hahahaha. Eiii... seram.. seram....

5 comments:

  1. sejuta?
    kalau sejuta saya nak
    hahaha
    # mata $$$ sgt tau

    ReplyDelete
  2. Samalah kalau kakak pun gayat SK..
    Tengok gambar ini pun ngeri bayangkan kalau terjatuh tak balik modal hihi..

    ReplyDelete
  3. lya pon mmg gayat pd ketinggian..x sanggup...

    ReplyDelete
  4. SK klu Uj bgi berjuta-juta lemon pn tetap UJ x nk...mmg gayat tmpt tinggi....naik eskuleter yg tinggi pn dh takut .;)

    ReplyDelete
  5. sejuia euro saya sanggup!!

    rupiah tak mo aaa

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih