BELASUNGKAWA AIRANI BINTI SALLEH

Seri Kandi Tanah Jauhar
5
Assalamualaikum...
 
RABU lepas kami telah dikejutkan dengan pemergian sepupu Sk ke rahmatullah.. Airani Salleh atau lebih dikenali dengan nama Kak Sepet di usia 49 tahun. Ibu kepada empat orang cahayamata dan dua cucu ini ditimpa ujian sakit tidak sampai pun tiga bulan di mana buah pinggang dan hatinya tidak lagi berfungsi dan menolak semua jenis ubat yang diberikan pihak hospital. Siapa sangka, arwah yang sebelum ini menjaga ibunya yang stroke telah mendahului ibunya. Semoga Allah SWT mengampunkan segala dosa-dosa arwah dan semoga arwah ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman dan beramal soleh.. Aamiiinnn.
 

Banyak juga kenangan Sk bersama arwah kerana kami pernah dibesarkan bersama di rumah pusaka Jalan Manggis (simpang empat) di Kampung Pasir, Tampoi. Sk juga masih ingat kemeriahan majlis perkahwinan Kak Sepet ketika Sk masih dalam tingkatan dua. Kenangan yang amat manis di mana kami semua berkumpul bersama saudara mara. Namun yang pasti setiap yang hidup pasti akan mati dan tiada satupun yang kekal di dunia ini. Semoga keluarga Kak Sepet tabah menghadapi kehilangan yang tiba-tiba ini.


Al-Fatihah kuhadiahkan mengiringi perjalananmu Kak Sepet.

Post a Comment

5Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!