MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Thursday, October 14, 2010

ASYIK-ASYIK MAKAN

ASSALAMUALAIKUM wbt

MASIH cerita pasal makan-makan di Melaka. Apa yang menarik lagi ya selain asam pedas? Pernah dengar tak Mee Sup Tengkera. Saya rasa orang Melaka mesti tahu, tapi saya tak pastilah nama kedainya tu. "Trademark'nya, kedai makan ini terletak beberapa meter sahaja dari Masjid Tengkera.

Kami diperkenalkan dengan kedai makan ini oleh siapa lagi kalau bukan abang ipar saya yang merupakan orang Melaka. Memang ada kelainan rasa sup di sini dan kita boleh memilih sama ada nak makan bersama bihun, mee kuning atau koey tiaw. Siapa yang suka pedas, bolehlah minta cili tambahan... hehe.

Di samping itu, kalau sukakan popia ada pilihan yang basah ataupun goreng. Popia di sini, lain sikit kerana ia dihidangkan agak berkuah dan berair, tapi rasanya tetap kelassssssss... layanzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!








3 comments:

  1. salam sari...pe kabar?lama k.atie x mai sini nooooo...

    ReplyDelete
  2. Salam Sari....hrmmmmm makan..makan selagi Allah berikan selera Dik....popiah kat Penang pun berkuah cam tu juga Dik!

    ReplyDelete
  3. awk ni pndi cri tpt mkn la sari.. popia basahhh.. last time mkn kt Stadium Paroi Seremban.. sodapp janggg..

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FIESTA NANAS 60

Assalamualaikum... DIAM tak diam sudah hampir empat minggu cuti sekolah berlalu, kan. Tengok di laman sosial,  ramai kawan-kawan yang menga...