KEK OREN LAGIK??!

Seri Kandi Tanah Jauhar
4
ASSALAMUALAIKUM wbt


INI nak menunaikan hajat seorang kawan yang teringin nak makan kek oren. Mengandung??? Huk.. huk.. yang tu kena tanya dengan yang empunya badan. Apapun saya ucapkan terima kasih kepada Ghah kerana sentiasa memberi sokongan kepada perniagaan kecil-kecilan saya ni.. hehehe. Saya harap Ghah berpuas hati dengan kek oren tu ya, cicah air oren pun sedap tau... hik.. hik. Untuk resepi sila klik gambar ya.
Tags

Post a Comment

4Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. MUSIM KEK OREN SEKARANG NI..HAHA..

    ReplyDelete
  2. Assalam kak,jeles lah sana sini pakat duk tayang kek oren..Nak wat juga,tapi yg herannya kat giant oren xda,nak cari kat tempat lain malas lah plak..Dah byk kali nmpk akak wat kan..

    ReplyDelete
  3. Yus, org di sini pun teringin nk makan kek oren.. Bila nk tunaikan hajat org di sini???

    ReplyDelete
  4. rajinnya akak sorang ni...
    mas pun dah 3 kali buat tau..he..he..

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!