MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Wednesday, May 4, 2011

KEK OREN LAGIK??!

ASSALAMUALAIKUM wbt


INI nak menunaikan hajat seorang kawan yang teringin nak makan kek oren. Mengandung??? Huk.. huk.. yang tu kena tanya dengan yang empunya badan. Apapun saya ucapkan terima kasih kepada Ghah kerana sentiasa memberi sokongan kepada perniagaan kecil-kecilan saya ni.. hehehe. Saya harap Ghah berpuas hati dengan kek oren tu ya, cicah air oren pun sedap tau... hik.. hik. Untuk resepi sila klik gambar ya.

4 comments:

  1. MUSIM KEK OREN SEKARANG NI..HAHA..

    ReplyDelete
  2. Assalam kak,jeles lah sana sini pakat duk tayang kek oren..Nak wat juga,tapi yg herannya kat giant oren xda,nak cari kat tempat lain malas lah plak..Dah byk kali nmpk akak wat kan..

    ReplyDelete
  3. Yus, org di sini pun teringin nk makan kek oren.. Bila nk tunaikan hajat org di sini???

    ReplyDelete
  4. rajinnya akak sorang ni...
    mas pun dah 3 kali buat tau..he..he..

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

RESIPI DAGING MASAK MAMI PENANG NOXXA

Assalamualaikum... SEMALAM sejak pagi Sk tak berhenti bekerja di dapur.  Sidai kain,  kemas dapur,  gunting lada, kopek bawang,  kisar lada...