STOKIN COMELKU

Seri Kandi Tanah Jauhar
16
ASSALAMUALAIKUM...

COMEL tak?

CUTE tak?

LAWO tak?

Hiks..

SEMASA mula-mula nampak stokin ni di blog MarinaHunny, saya sudah jatuh hati. Saya memang sukakan sesuatu yang unik dan pada saya kejadian stokin ini teramat unik dan berseni. Sebagai seorang yang tak tahu mengait hatta tali air sekalipun, saya sangat menghargai bakat insan bernama Marina ini. Saya terus meninggalkan alamat email saya di kotak komen blog Marina bagi mengetahui lebih lanjut tentang stokin kait ini. Dan beberapa hari lepas kerana terlalu sibuk dengan Pesta Sukan Sekolah (PESAS ~ nanti saya kongsikan ceritanya kemudian) saya jadi kabur bila melihat ada parcel untuk saya berhampiran meja punch card.

"Aik! Apakah?? Ada sesape yang bagi aku hadiah ke??" Saya betul-betul terlupa sehinggalah saya membelek parcel dan terpampang nama Marina yang beralamat di Terengganu. "Yey!" Dalam hati jerlah tapi... hiks ;p

Wahhhhh! Istimewa betul cara Marina terhadap pelanggannya. Belum pernah lagi saya membeli barang di kedai atau secara online pun (saya selalu beli barang online) barang dibungkus cantik dan rapi di dalam kotak hadiah. Hati berbunga-bunga macam dapat hadiah dari pakwe.. hihi.

Terima kasih ya Marina... Order akak yang baru tu jangan lupa ya... Jom tengok hasil kait mengait MarinaHunny di sini.





Tags

Post a Comment

16Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    mmg comel...

    sesuai sangat dengan kakimu yang kecik comel tu...

    ReplyDelete
  2. Eeee.... cantiklah kakak nak buatlah sepasang boleh pakai masa tidur. Warna pilihan pun cantik:)

    ReplyDelete
  3. hhaha tq kak smpat promote ek. Syukurlah muat ye :-) yg bru tu dun worry, siap nt sy bgtau :-)

    ReplyDelete
  4. cantik la sari...cute je..nak pakai kemana ni sari? hehehhe..jenjalan dlm rumah ek.....kekekek...jgn marah ek..saje mengusik sari pagi2 ni..hehehe...

    ReplyDelete
  5. salam
    tak pernah tgk org dewasa pakia stokin kait..kalau baby,kanak2..biasa la tgk hehe

    ReplyDelete
  6. hihi.. omey! pakai kat mana tu kak?

    ReplyDelete
  7. alamak cantiknyeeee..sayang plak nak pakai kat kaki...
    pstt samalah saya, buat tali air pon hampeh sampai kembang2 benang tuh dibuatnye haha...:P

    ReplyDelete
  8. wahhhhh...cantikknya stokin tu kakkk...........

    ReplyDelete
  9. Salam Sari...memang cantik...comel sgt...!!

    ReplyDelete
  10. alamak. saya pun dah berkenan la!!

    ReplyDelete
  11. Wah mmg unik cara Marina ni poskan barang kpd pelanggannya.. Yus, Naz pernah belajar dan buat dulu barang kait-mengait ni tp skrg tak de masa nak ngadap benda alah ni..hhehe*alasan..* mmg cantik..stokin tu..

    ReplyDelete
  12. Salam kak yus!!!! cakkkkkkkk!!! ehehe.. haaaaa..kita nmpk akak nyorok dlm kelambuuuuu hihihi.... comel pulak lerrr, kalau dpt free lagi comel :D

    ReplyDelete
  13. Comellll.. kejap lagi nak terjah rumah yg buat stokin tu.. :D

    ReplyDelete
  14. wahh cantiknya stokin tu kak..warna pun cun sgt.i loike..hehe

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!