SALAM AIDILFITRI 1433H

Seri Kandi Tanah Jauhar
12
ASSALAMUALAIKUM...

HENDAK berpantun kurang pandai, hendak bergurindam tidak kena, hendak bersyair suaranya sumbang hanya menaip di lembaran percuma. (percuma ke??? bil elektrik dan internet bukannnya percuma.. ;p)

Sepanjang melayari alam maya ini dengan coretan-coretan saya yang biasa dan kunjungan dan komen saya ke blog kawan-kawan mungkin ada yang tercuit rasa, terasa hati dan tersuspens pun ada (rasa tertipu???) saya ingin menyusun jari memohon ampun dan maaf. Saya hanyalah insan biasa yang tidak dapat lari dari melakukan kesalahan sama ada sengaja atau tidak sudilah memaafkan. Bagi yang akan pulang ke kampung, yang akan berhari raya jauh atau dekat, marilah kita berdoa semoga dipermudahkan dan dilancarkan perjalanan kita, hati-hati memandu ya, semoga Aidilfitri tahun ini akan membawa 1001 kenangan yang manis dalam diari lebaran kita.


Salam Sayang dari Alam Sari.
Tags

Post a Comment

12Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. selamat hari raya maaf zahir batin dari saya *-^

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya yer Sari... Semoga beroleh kebahagiaan dalam menempuh Hari Raya.. Maaf Zahir dan Batin kalau ada tersilap di mana2 sepanjang kita berkenalan nie...

    ReplyDelete
  3. salam adinda kuss...cantik animasi tuuu kak ilah pun sama nak mohon maaf...semoga persahabatan kita trus mekar mewangi...slm cyg..

    ReplyDelete
  4. Selamat hari raya maaf zahir dan batin Sari.

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya kak yus...maaf zahir dan batin....

    lia pun sama...andai seapanjang kak yus mengenali lia ada t'cuit2 sana dan sini lia menyusun jari memohon ampun & maaf...semoga kita sama b'gembira di hari raya... :)

    ReplyDelete
  6. Selamat Hari Raya kak.. Maaf zahir dan batin .. Balik beraya di mana tahun ni?

    ReplyDelete
  7. SELAMAT HARI RAYA
    Maaf zahir batin... :D

    ReplyDelete
  8. hari2 akak kemari
    slmt hari raya juga buat sari...;)

    ReplyDelete
  9. Terlamabat kakak nak ucap sebab lama benar bercuti melihat blog.

    Moga semuanya baik-baik belaka dan maaf zahir batin dari kakak ye.

    ReplyDelete
  10. Selamat Hari Raya Akak.. maaf Zahir & Batin...

    ReplyDelete
  11. puasa sudah, raya pun sudah. masih belum terlewat untuk mengucapkan selamat hari raya, maaf andai terkasar bahasa dan bicara.

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!