KUIH KAKI PUKUL??? - Alam Sari Di Tanah Jauhar

17 comments:

  1. Salam kak, kita tak phm ni kak, mata kita tak nmpk apa2 pun kikiki...

    ReplyDelete
  2. Hahahha...lompang melompang... Lompang moden, kaler turquise...

    ReplyDelete
  3. sari nampak biru2 jew tue..sedappp:)

    ReplyDelete
  4. oh.. lompang ye.
    Banyak betul kelapa dia

    ReplyDelete
  5. lompang?? memang nak kena niiiii.... hehe...

    ReplyDelete
  6. biru mata hitam ku....hi hi hi

    ReplyDelete
  7. wahh first time tengok kaler ni kak hahahaha...sebiru lautan!

    ReplyDelete
  8. Wah biruuuuunyer makngah...hihi..cantik kale nih..

    ReplyDelete
  9. apa yg kaki pukul kak? tun slow sket.. hihi

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum Sari...rajinnya wat kuih....waaa biru mata hitam akak taaauuu...sayang nak makan tgk kaler camni...cantiiikkk.. Dah wat kukis ke blm Sari? Kalau buat, lebihkan sikit eh...akak x buat2 pun lagik...uwaaa...

    ReplyDelete
  11. takut nk mkn kuih tuu...
    Knpnya namanya mcm tu yee

    ReplyDelete
  12. hah3...sape makan kuih ni kena lempang sbb namanya kuih lompang..betul tak Yus...

    ReplyDelete
  13. Cantik kaler kuih ni.. Kuih lompang ke ni?

    ReplyDelete
  14. Kak, awat lagu tu bunyi nama kuihnya?eheee..apa yg terjadi??..biasenya akak rajin buat sinopsis (gurau kak, jgn marah ye..)

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih