BLACK FOREST CHEESE TART

Seri Kandi Tanah Jauhar
10
ASSALAMUALAIKUM...

kredit gambar dari Instagram/ Facebook Jiya.. cun gambar Jiya ambil
AMACAM, terliur tak dengan produk terbaru dari Seri Kandi ni? Mula-mula tu, Seri Kandi pun pening nak bagi nama apa... antaranya Choc Cheese Tart With Blueberry Filling... Cheese Tart Chocolate With Blueberry Filling, Coklat Cheese Tart & Inti Blueberry.. fenin.. fenin... dan keliru sehinggalah idea datang dari Awek Pengembala Kambing... katanya 'Black Forest Cheese Tart'. Memang cunlah.. terima kasih untuk Jiya yang merupakan antara orang yang pertama merasmikan Black Forest Cheese Tart ini... dan Jiya order lagi dua kali ganda tau, cer bayang.. kesedapannya, nyummy!!!

Alhamdulillah, idea yang datang tiba-tiba (tentunya dari Allah SWT) dan semasa berborak-borak dengan Jiya yang suka menyakat tu, walaupun cuma usik-mengusik tanpa disangka telah mengilhamkan sesuatu yang lebih bermakna untuk Seri Kandi. InsyaAllah, satu lagi produk terbaru dari Seri Kandi akan muncul sehari dua lagi... tungguuuuuuuuu!!

montoks-montoks.. tak maw ka???
Untuk tempahan, boleh call, sms atau whatsapp ke 012-7799705. Promosi harga istimewa cuma RM16/ 25pcs sehingga 1 Mei 2013 sahaja dengan penghantaran percuma berhampiran rumah/ pejabat anda di sekitar Johor Bahru sahaja pada hari Jumaat, Sabtu dan Ahad. Hari lain kena buat temujanji lain pulaklah ya...

Tags

Post a Comment

10Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. dh compom br ayu habaq hari bulan ya.

    tapi jadi ya 2 mangkuk

    ReplyDelete
  2. tahniahhh kak...
    memang mengancam Black Forest Cheese Tart tu...

    ReplyDelete
  3. Wah... geram kakak ni.
    Black forest tu kakak suka:)

    ReplyDelete
  4. Bila laa tun nk merajinkan diri wat cheesetart nih.. sedap betul nmpk cistat akk nih.

    ReplyDelete
  5. perghhhhh sebut nama tart ni pun dah terbayang kesedapannya...mmng sedaplah....terliur je..

    ReplyDelete
  6. ya tu dia tart dah mariii...bak mai ckit kak..tergoda tengok inti dia..

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!