SaAMBUTAN AIDILFITRI PERINGKAT KOLEJ 2015

Seri Kandi Tanah Jauhar
2

Assalamualaikum...

TIGA hari lagi Syawal bakal melabuhkan tirainya. Dan semalam telahpun berlangsung satu majlis Sambutan Aidilfitri 1436H di kolej tempat Sk mengajar. Alhamdulillah, atas usaha yang berusaha dan kerahan tenaga akhirnya terlaksana majlis yang dirancang lebih kurang dua minggu lepas. Terpancar kepuasan dari wajah bos dan kepenatan dari ajk yang terlibat.. hahahaha.

Rasanya seperti tahun-tahun lepas juga makanan yang dihidangkan agak meriah. Ada yang ditempah khas oleh bos dan ajk makanan dan ada juga hasil sumbangan dan perkongsian staf. Untuk majlis tahun ini, Sk tak bawa makanan khas dari rumah sebaliknya berkongsi dengan kawan-kawan yang sama-sama malas memasak macam Sk.. hahaha.

Tahun ini juga nama Sk naik sebagai ajk kebersihan. Maknanya, Sk dan anak-anak buah adalah bertanggungjawab untuk melakukan kerja-kerja pembersihan dewan dan peralatan katering selepas majlis. Rasa terkilan sikit sebab tak dapat ambil gambar masa hujung-hujung tu. Maklumlah sibuk mengelolakan anak-anak buah. Terasa sangat macam mak-mak gitu.. kui kui.

Jomlah layan gambar-gambar yang sempat Sk rakamkan.

Syabas kepada ajk persiapan majlis kerana menyediakan hiasan pentas yang cantik dan indah. Ni kalau bagi dekat anak buah Sk tak tahulah apa jadi.. almaklumlah kami semua keras tangan.. hihi.


Semua dah laparrrrr...


Hidangan utama.. nasi dan daging beriyani. Ada juga buah-buahan tempatan... musim buah sekarang nikan.. dan sate.


Pelbagai jenis mee.


Hidangan barat.


Brownies, roti dan kek.


Agar-agar dan krim puff


Pelbagai kuih talam.


Buah-buahan potong.


Makan bersila gituuuu...

Selamag hari raya!!
Tags

Post a Comment

2Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!