TEMPAT MENARIK DI SETIAP NEGERI DI SELURUH MALAYSIA YANG MESTI SINGGAH - Alam Sari Di Tanah Jauhar

TEMPAT MENARIK DI SETIAP NEGERI DI SELURUH MALAYSIA YANG MESTI SINGGAH

Assalamualaikum...

TAK LAMA lagi sesi persekolahan akan bermula. Iman kata, nanti budak dah naik sekolah, bolehlah kita pergi bercuti. Tak ramai orang, hotel pun murah. Iye ke murahhhh?? Hahaha. Kalau ikutkan kami dah pergi ke semua negeri di seluruh Malaysia tapi bukan semua daerah la. Balik-balik pergi ke tempat yang sama aje. Jom kita tengok tempat menarik lain yang ada di setiap negeri di seluruh Malaysia ni. Simpan sini untuk rujukan akan datang, yeahhh!


Nama aje tinggal di Johor, tapi masih banyak lagi tempat belum melawat, hurmmm..


Kalau ke Melaka, balik-balik pergi AEON, hahaha.


Port Dickson jer selalu pergi.. eh.. beberapa kali jer, bukan selalu.


Pernah stay di Dorsett Putrajaya mengadap tasik, syiokkk!


Cong Co dey selalu


Ni memang tempat ulang alik tapi banyak tempat lagi tak pergi.


Kalau ada anak-anak kecik seronok ni.


Tempat jatuh lagi dikenang ni


Pulau favourite Pak Inche, haha


Macam dah lama tak ke Perlis, tapi balik-balik Padang Besar


Pak Inche dah berzikir ajak pergi Kelantan, haha.


Kalau pergi Kelantan, mesti nak singgah Ganu.


Paling teringin nak pergi Janda Baik dan Kuala Gandah


Negeri yang paling Sk rindu.. rindu nak naik belon, haha.


Sayang Sarawak sungainya sempit
Bila nak ke sini lagi??

7 comments:

  1. tempat yg listed kat negeri kelahiran ammi N9 tu pun mcm tak habis pergi je. ishhhh memalukan je ammi ni.

    ReplyDelete
  2. Dalam negara pun banyak tempat menarik yang oleh dilawati.

    ReplyDelete
  3. wah..banyaknya..dalam negeri pun payah nak habis lawat

    ReplyDelete
  4. Leoas ni memang keliling Malaysia aje laa kami anak beranak, ni tengah usha Pulau untuk cuti hujung tahun..heheheh

    ReplyDelete
  5. banyak lagi tak pergi ni...kumpul duit dulu

    ReplyDelete
  6. Wow, banyak jugak tempat kat Johor saya tak pernah pergi lagiii, tQ info, boleh menjengahhh gituuu!

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih