PEMENANG KUIZ MPCP

Seri Kandi Tanah Jauhar
10
ASSALAMUALAIKUM..

PENING kepala sekejap memilih pemenang kuiz MPCP NI tau. Apapun saya nak ucapkan terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi menjawab soalan kuiz yang diberikan. Saya tahu bukan hadiah itu yan diutamakan tetapi sokongan itu yang penting, betul tak?

Sepatutnya saya sudah umumkan keputusan itu semalam tetapi disebabkan kesibukan terkejar ke sana dan ke mari semalam, saya tak sempat nak ketengahkan entry semalam. Baiklah, ini merupaka jawapan bagi kuiz.

Soalan 1 : Berapa kali ganda harga MPCP telah dinaikkan, jawapannya ialah 1.6 kali ganda. Nampaknya tiada seorang pun yang menjawab dengan tepat.

Soalan 2 : Teka warna belang baju yang dipakai PCP, warnanya ialah hijau belang putih. Pun tiada seorang yang dapat menekanya.

Sekali lagi saya nak ucapkan teima kasih atas sokongan kawan-kawan yang saya sayangi.

Hasil dari post tentang MPCP ini juga telah berjaya merungkai pertanyaan, siapakah nama sebenar PCP. Namanya ialah Pak Hassan. Saya doakan semoga Pak Hassan dilimpahi kesihatan yang baik supaya lebih ramai yang dapat nenikmati keenakan masakan Pak Hassan, Aminnn.
Tags

Post a Comment

10Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. ala...........
    ingatkan ayu y menang, br dah angan2 makan tart air tanganmu
    (kikiki,, itukah hadiahnya, atau tidur di hotel 5 bintang??)
    hahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayu, hadiah utk Ayu, guling2 4d3n di katil sndiri, hehehe

      Delete
  2. Salam kak yus!! laaaaaaa....ada kuiz ya? semalam tak online, bz sikit campur badan sakit :D tp kalau kuiz2 ni mmg kita nak tahu jawapan terus tak nak tekak2 ahahaha... mengelat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ijayuji, ngelatlah tu, terus nak mintak jwpn, ini tidak adil, hehe

      Delete
  3. Replies
    1. Salam kerinduan dari kejauhan juga untuk Kak Zuwaidah, mwahhh!!

      Delete
  4. tak tau lak ada kuiz....huhu...

    ReplyDelete
  5. la...x der pemenang rupanya.. :) klu ada kesempatan balik johor nnti lia nak cari kedai pak hassan ni.. :)

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!