MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Saturday, July 7, 2012

KAKCIK SEROJA... BLOGLIST

ASSALAMUALAIKUM...

ERRR... Macam-macam boleh ditafsirkan bila tengok gambar kakak yang sedang meniti titian di kampung terapung nikan. Macam tengah mengimbang badan pun ia jugak... haaaaaaaa.. tulah, orang suruh main kat tempat lapang, siapa suruh pergi main kat titi... hihihi.
baik-baik Kakcik... bawah tu ada banyak buaya.... ;p
Kakcik Seroja... jangan marah ya, Kakcik, gurau-gurau jer. Aiiii, kalau merajuk Kakcik ni habislah saya tak tersenarai dalam Bloglist Kakcik Seroja. Nak tahu ceritanya???

Klik sini ;-)))))))

4 comments:

  1. alohhh..saya x sempay nak join properly lagi. Abis la saya pasni....huwaaaa....

    Selamat pagi kakak!!!

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

KEK OH KEK!

Assalamualaikum... DAH sarapan ke tu? Sk ni dah dua hari berturut-turut sarapan dengan kek yang superrr duperrrr jelita. Meh tayang sikit...