MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Wednesday, December 12, 2012

SANG LABAH-LABAH

ASSALAMUALAIKUM...



AWAS! Mungkin ada sang labah-labah atas kepala anda ;-))))))

8 comments:

  1. Anak dara saya cukup takut dgn menatangni..walaupun jarak dia dan spiderman tu 10 meter!

    ReplyDelete
  2. emmmm...anak bujang akk pun takut menate ni:-)

    Pssst...akk balik lg Kelantan smlm, tinggal anak kt kl. Esok balik semula kl.....takdenya honeymoon.H

    ReplyDelete
  3. tibe tibe rasa seriau pulak sambil tengok atas. hehehe~

    ReplyDelete
  4. pose.... disebalik tirai besi sangat!

    ReplyDelete
  5. sari sapa disebalik tabir tue..he hhee

    ReplyDelete
  6. tp blog akak x bersawang kan walau ada sang labah2 di sini hehe

    ReplyDelete
  7. Kepala kak zu yang bersawang sekarang ni huhuhuhu nak cari kayu nak cari kayu....

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

BOAT NOODLE @ TEH O AIS 50 SEN

Assalamualaikum... RAJIN pulak nak cepat-cepat update kisah malam tadi padahal bukan main banyak kisah yang belum dikisahkan lagi.  Hurmmm....