MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Tuesday, June 24, 2014

HAPPY BIRTHDAY.. ANGAH & IZZAT

ASSALAMUALAIKUM...


HARI berganti minggu.. minggu berganti bulan... bulan berganti tahun..
semalam, 23 Jun 2014, genaplah usia kakak Sk yang ke 40 tahun.
Huuuuuuuuu... dah 40 tahun dah. Rasa macam baru semalam Sk duduk membonceng atas basikal roda tiga yang dikayuh Angah. Rasa macam baru kelmarin kami main susun-susun kusyen buat main keretapi-keretapi. Maka berdempiklah suara ibu, "kemassssssssss!!" huk huk huk..


Membesar bersama dan dilahirkan dalam jarak kurang sebulan cukup setahun
tidak menjadikan kami serasi. Bergaduh dan merajuk itu perkara biasa. Berbeza pendapat dan kehendak, merajuk dan berkecil hati, namun air dicincang pasti tak akan putus. Pertambahan umur mendewasakan akal dan fikiran. Tambah lagi sudah punya anak-anak yang meningkat remaja menjadikan hubungan kian akrab. Siapa lagi yang dapat diharap di saat kita memerlukan pertolongan dan bantuan selain adik-beradik.. kan.. kan.. kan.
 

14 tahun lepas, selepas tiga hari meraikan hari lahir yang ke 26 lahirlah cahaya mata sulungnya,
Izzat Iskandar. Lihatlah anak ini yang dulunya ditatang bagai minyak yang penuh kini telah membesar sebagai johan.. hahaha. Selamat hari lahir 'in gedebance' Izzat. Potong kek saing-saing dengan ibu.. okeylah tu. Semoga kamu akan menjadi anak kebanggaan keluarga dan negara suatu hari kelak, Aminnnn.

 
 
 
Rezeki untuk dikongsi, Carrot Cake ini Sk tempah khas untuk hari lahir ibu dan anak ini.
Tapi, syhhhhhh.. jangan cakap sesapa tau, yang sebenonya Sk lah yang teringin beno nak makan.. hihihi. Tengok pun dah tahu, kan.. air tangan siapa.. siapa lagi kalau bukan
Kakak Masam Manis kita :))))
Terima kasih Kak Ita, kek ni sedappppp sangat, gebu dan mewah rasanya yang pastinya menggunakan bahan-bahan yang terpilih sahaja. Sk suka!!!!

 

2 comments:

  1. Macam-macam perisa kek. Sedapnya.
    Happy birthday buat ibu dan anak yg diraikan..

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir..nyum2..dan2 lapaq aih tengok kek tuuu adui

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FESKO KPYPJ 2017

Assalamualaikum... Sk ingin mengajak anda yang tinggal berhampiran Kulai atau sekitarnya untuk sama-sama memeriahkan Festival Konvokesy...