MAKAN DI PETALS AND BAKES

Seri Kandi Tanah Jauhar
3

 Assalamualaikum WBT

LEPAS sarapan di SDS Cafe, Iman ajak tengok nenek. Katanya, dah lama tak jumpa. Sk memang pun plan nak ke sana. Sk tapau tiga kotak Beef Dumpling dari Restoran Mee Hiris China Muslim untuk makan-makan. Kebetulan Cikwa pun balik bercuti. Lepas tu, Cikwa kata, nak beli Shawarma Mahgoub dekat belakang Hospital Sultanah Aminah. Sampai-sampai, tutup la rupanya hari Jumaat.



Hilang sekejap arah tujuan dibuatnya. Atas cadangan Iman, kami ke Petals and Bakes di Taman Nong Chik. Berangan nak ke sini dari tahun 2016 ya. Masa tu buat Sambutan Hari Lahir Ibu di Restoran Big Food sebelah Petals and Bakes ni. Selepas 7 tahun baru terlaksana 🤭.


Makan tong-tong ah. Fish & Chips, Cheese Sandwich, Cheezy Fries dan Cheese Pie.. pehhh.. dah macam ratah keju. Kemudian ambil Caramel Latte (Sk), Vanilla Latte (Cikwa) dan Ice Toffee Nut Latte (Iman). Jeika minum Milo Dinasour. Semua makanan sedap, latte pun sodap.


Cheese Pie ni memang sedap la cuma crust dia macam bantat dan mentah sikit. Total hangus RM100+.


Burppp.. Alhamdulillah.

Post a Comment

3Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!