MaMa CHOPs PaPa GRILL... i like...

Seri Kandi Tanah Jauhar
0
BURPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hah, padan muka, tak serik-serik. Tak tahulah kenapa setiap kali (padahal baru tiga kali) makan kat MCPG, mesti tamak, semua nak sorang sepinggan walaupun dah tahu di akhirnya nanti berkali-kali bunyik burpp! akan kedengaran walaupun makanan di pinggan masih belum diselesaikan.

Apa cerita kali ni? Ni nak cerita pasal hari jadi Yaya yang ke-9 yang jatuh pada hari ini. Memandangkan hari ni hari kerja, maka bapa Yaya dengan sukarelanya, bermurah hati(bapa Yaya memang pemurah pasal makan)untuk belanja kami dua beranak dinner yang luar biasa.

Mula tu, masa nak keluar rumah, baba kata... "Kita pi wak Radol nak?", okey.. saya kata.

Lepas tu, keluar dari simpang 4 Jalan Bayan/ Persiaran Pulai Indah (apasallah dia orang letak nama Bayan tu) Baba tukar fikiran. "Kita pi 'Sweet 17' okey gak kan?", dah pulak.

Saya kata, "daripada makan kat situ, baik pi MCPG, lama dah tak pi.."
Baba kata, "nak pi situ...," (bunyik macam setuju..) dan keputusannya setelah mendapat persetujuan dari 'birthday girl', kami pun memilih untuk makan di MCPG.



Belum pun sampai MCPG, saya tanya Yaya, nak makan apa? Saya cadangkan menu-menu special yang ada kat sana. Baba kata, share-share, nanti dia tak habis. Saya kata kalau share-share bukanlah birthday girl.. (degil).

Sampai MCPG, lepas pilih meja kat kaki lima, adik waiter pun terus datang bawa menu. Kami tak ambil masa yang lama, saya pilihkan Yaya


mama papa combo..

tak sampai lima minit lepas order, air pun sampai. Belum 10 minit meja dah penuh dengan hidangan yang tak sanggup nak tengok lama-lama. Apalagi.. Bismillah..


pilihan baba.. Papa Mix Grilllllllllllll......

Saya mula nak makan sama dengan Yaya, lepas tu batal, nanti tak boleh nak tukar-ukar rasa, saya suruh MCPG masakkan saya Fish &Chips jer.. (fuyoh... tadi siang sudah hantam nasi beriyani gam satu pinggan.. makan free, majlis amanat bersama CEO, habislah diet i...)




air deghoyan belanda.. baba nyer, sape-sape tak leh mintak


inilah birthday girl yang diraikan


bonda pun nak buat gaya sama ngan birthday girl-lah... ni muka malas nak sapu bedak, lipstick pun tak calit........ malas giler nak mekap masa ni

Sariyusa: malam ni sign konrak ngan SWM bagi mengelakkan pembaziran.. yang mana larat jerlah
Tags

Post a Comment

0Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

Post a Comment (0)

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!